Minkälainen suihkugeeli/tuoksu pakkaus sopisi 8-10v pojille?

Katsoin tuolta joululahjaketjusta että monet ovat pojilleen noita ostaneet, niin minkälaisia olette ostaneet? Olen kanssa noita itse miettinyt mutta ei nyt mitään Axea voi vielä tuon ikäisille ostaa ja muumit on mennyt ohi jo vuosia sitten eli ei niitäkään eli mikä olisi hyvä?
 
[QUOTE="Kifa";27709196]Ainakin Cars ja Angry Birds suihkugeelejä on nyt kaupoissa.[/QUOTE]

juu tiedän että niitä saa pelkästään, mutta onko olemassa mitään missä olisi esim. dödö ja suihkugeeli samassa, niinkuin esim. axe pakkauksissa on?
 
[QUOTE="vieras";27709281]Tuolla toisessa ketjussa tylytetään just tällaset lahjat. En kyllä ymmärrä. Just ostin 7v pojalleni lahjaksi suihkugeeliä jota halusi.[/QUOTE]

En miekää ymmärrä tylytystä. Putkikatseisuutta jolla ei näe kun oman mielipiteensä ja oman lapsen mieltymykset= joka lapsen mieltymykset. Munkin 5v ois onnessaan vaikka angrybirds suihkusaippuasta.
 
"mie"
Mä taasen en voi ymmärtää miksi pitää ostaa hygieniatuotteita lahjaksi :( vasi onko ne lapsen toivelistalla.
Kauppojen hajusteelliset(lue Batman, Autot jne. ) ei sovi meidän lapsille . Ne voimistaa atooppisen ihon oireilua näin talvisin.
 
En miekää ymmärrä tylytystä. Putkikatseisuutta jolla ei näe kun oman mielipiteensä ja oman lapsen mieltymykset= joka lapsen mieltymykset. Munkin 5v ois onnessaan vaikka angrybirds suihkusaippuasta.
Sama meillä, tiedän että ovat onnessaan noista. Kunhan vaan löydän sopivat ettei ole liian voimakkaan tuoksuiset tai muuten lapselle sopimattomat.

Minkälaisia nuo Pumat on? Onko siis kovin voimakas tuoksu?
 
"vieras"
Meillä ainakaan pojat ei moisista lahjoista tykkäisi. Käytetään hajustamatonta pesunestettä ja dödötkin on hajuttomia. Minusta nuo pakkaukset on juuri sellaisia lahjoja, että ostetaanpa tuollainen, kun mitään muutakaan ei keksitä, oli se sitten lapselle tai aikuiselle.
 
"Vieras"
Meillä ainakin on lasten toivelistalla ihan omaksi tuleva suihkusaippua ja dödö. Kun lapsia on useampi, niin on ihanaa, kun joskus saa ihan ikioman. Meillä yksi lapsista sai vähän aika sitten suihkusaippua+dödö pakkauksen, joka oli Adidakselta. Mun mielestä on hyväntuoksuinen ja tuntui lapsestani myös olevan. Ei todellakaan voi sanoa, että kukaan ei muka näistä lahjoista tykkäisi!!! Meillä oli tämmöinen toive lähes kaikkien listalla.
 
"koppis"
[QUOTE="vieras";27709507]Meillä ainakaan pojat ei moisista lahjoista tykkäisi. Käytetään hajustamatonta pesunestettä ja dödötkin on hajuttomia. Minusta nuo pakkaukset on juuri sellaisia lahjoja, että ostetaanpa tuollainen, kun mitään muutakaan ei keksitä, oli se sitten lapselle tai aikuiselle.[/QUOTE]

Ei meidänkään pojat tykkäis pätkääkään, mutta meidän pojat pitääkin aina väkipakolla kiskoa suihkuun ja saunaan..
 
"Vieras"
[QUOTE="koppis";27709570]Ei meidänkään pojat tykkäis pätkääkään, mutta meidän pojat pitääkin aina väkipakolla kiskoa suihkuun ja saunaan..[/QUOTE]

Meillä taas lapset rakastaa veden kanssa lotraamista. Ehkä siinä onkin sitten se ero, että suihkusaippua-dödö paketti on tosi toivottu! Meillä harrastetaan uintia ja suihkussa käyvät itekseen joka ilta ilman patistelua.
 

Yhteistyössä