Minkälainen on tuntemasi skorpioni

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Mun skorpparimieheni on temperamenttinen olematta kuitenkaan aggressiivinen tai väkivaltainen. Todella tunnollinen, suhtautuu vakavasti niin työhön kuin harrastuksiinkin. Enemmän sellainen järjellä toimiva kuin tunteella, mutta on kuitenkin tunteellinen mies.

minä ite
siellähän minä olen lähestulkoot kaikissa vastauksissa.
Onko siellä jo sanottu: ITSEKÄS. Todella itsekäs ihminen myös äitinä!!

On ihan kivaa olla tämmönen paljon tunteita herättävä skorppari. :) ettei ole mikään mikä häviää tapettiin vaikka tällä hetkellä kotiäitinä semmonen olo onkin.

Yksi juttu mihin olen huomannut.
Olen ulospäin aika kiltin näköinen ja oloinen, ehkä vähän pliisunkin oloinen. Semmonen hissukka.
Sitten kun tulee tilanne, jossa ollaan jotain mieltä. tai kun pitää esim. nousta puhujapönttöön tai olla hankalien nuorten kanssa - muut ihmiset hämmästyvät, yllättyvät. Jotkut vetäytyvät. Eivät halua olla tekemisissä, karttavat.
Mutta meikäläiseen on vaikea tutustua ja on vaikea saada kavereita. Ilmeisesti olen niin ristiriitainen ja mustavalkoinen ja vähän vaikea persoona kaveriksi ...

Olen rauhallinen, rehellinen, myönteinen, äärimmäisen analyyttinen, enkä hätkähdä vähästä. Ystävänä olen varmasti luotettava ja ikuisesti ystävä, mutta valitsen tarkasti todelliset ystäväni ja ystävystyn hitaasti. Olen pitkäpinnainen, mutta kun lopulta suutun, olen teräväkielinen, raivokas ja pitkävihainen. Olen opetellut olemaan ottamatta itseäni liian vakavasti, osaan nauraa itselleni. Olen erittäin suojelevainen perhettäni ja hyviä ystäviäni kohtaan.

annamunkaikkikestää
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Skorpparissa asuu aina pieni piru!! Kaikki on hyvin niin kauan ku skorppari määrää ja säätää, mut autappa ku menee joku pieleen, ni siitä kärsii koko lähitienoo utsojokea myöden!!!!
Mun isoveli on just tämmönen. Silloin kun hänellä kaikki hyvin, niin muutkin tietää sen. Silloin kun hän tarvitsee apua tai on vailla jotain ja jos joku antaa / auttaa on kaikki hyvin.. mutta auta armias kun joku muu kaipaa apua niin ei auteta ellei itse hyödytä siitä.

Lyhyesti ; sisäänpäinlämpiävä, itsekäs, omahyväinen, lyhyt pinnainen, yllytyshullu... ja helvetin kova kiroilemaan...

Olis kiva jos se olis tuonut edes oman siskonsa häihin onnittelukortin, kun ei tuonut lahjaa eikä ollut pukeutunut. Terve nuori mies.. :(

sk
Skorpioni kun päättää ettei oteta, otetaan silti vähän ja kun päättää että otetaan, otetaan kunnolla =) Näin olen jostain horoskoopista aikoja sitten lukenut...
Meillä siis skorpioneja minä ja molemmat lapset.

Meidän pikkumies täytti tänään vuoden :heart: ja oikeasti helpoin lapsi mitä kuvitella voi. Ensimmäisen 6kk aikana hyvä jos 5 kertaa oli itkenyt siis silleen kunnolla. Tyytyväinen ja rauhallinen tapaus tuo on. Nyt kun haluaa itse enemmän asioita niin ilmoittaa kyllä erittäin selvästi jos asiat ei suju oman mielen mukaan, mutta myös leppyy tosi nopeasti.

Mutta häntä ei auta yrittää huijata, sen muistaa piiitkään. Yritettiin saada syömään lihaa sotketuna lempisoseeseen sillä seuraksella ettei syöny mitään pariin päivään....

Yleensä kuitenkin ihana ja aurinkoinen ja rauhallinen. Viihtyy välillä omissa puuhissaan aika pitkäänkin =)

Kummitäti on myös skorppioni ja on piiitkävihainen, ihana ystävä. mutta kun on hankala niin on sit tosi hankala ja hänen päätään ei sit käännä millään

Peesi tälle: Aika hullu ja siksi ihana ihminen. Toteuttaa älyttömämpiäkin päähänpistoja hetken mielijohteesta ja uskoo itseensä täysin. Valloittava ystävänä, mutta voin kuvitetella että puolisolla ei oo helppoa

Mä tunnen skorppareita laidasta laitaan. Tunnen epäseksuaalisia ja hyvinkin seksuaalisia.Tunnen mystisiä sekä hyvinkin jalat maassa tyyppejä. Tunnen omaperäsiä sekä niitä jotka peesaa muita kaikessa. Tunnen dominoivia sekä niitä jotka oovat aina nurkassa hiljaa.
Itse ole skorppari, samoin kuopuksemme, serkkuni, isäni, edesmennyt enoni, tätini...

Yhteistyössä