:saint:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Skorpparissa asuu aina pieni piru!! Kaikki on hyvin niin kauan ku skorppari määrää ja säätää, mut autappa ku menee joku pieleen, ni siitä kärsii koko lähitienoo utsojokea myöden!!!!
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Skorpparissa asuu aina pieni piru!! Kaikki on hyvin niin kauan ku skorppari määrää ja säätää, mut autappa ku menee joku pieleen, ni siitä kärsii koko lähitienoo utsojokea myöden!!!!
Mun isoveli on just tämmönen. Silloin kun hänellä kaikki hyvin, niin muutkin tietää sen. Silloin kun hän tarvitsee apua tai on vailla jotain ja jos joku antaa / auttaa on kaikki hyvin.. mutta auta armias kun joku muu kaipaa apua niin ei auteta ellei itse hyödytä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja mari:Skorpparissa asuu aina pieni piru!! Kaikki on hyvin niin kauan ku skorppari määrää ja säätää, mut autappa ku menee joku pieleen, ni siitä kärsii koko lähitienoo utsojokea myöden!!!!
Tämän viestin on selvästi kirjoittanut itse miniä..!!Alkuperäinen kirjoittaja anoppi:Ainakin toinen miniöistäni on oikein herttainen ja ihana, hyvin on poika valinnut itselleen sopivan
allekirjoitan myös tämänAlkuperäinen kirjoittaja piina:Kunnianhimoinen ja itsekeskeinen.