Minkälainen nainen on munahaukka?

  • Viestiketjun aloittaja Haukkana_paikalla
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eräs ex-toimittaja, tv:stäkin tuttu, täyttänee aika tasan tarkkaan nää kriteerit. Kävi etenkin nuorten miesten kimppuun kuin sika limppuun. Kauniiksi ei voi parhaalla tahdollakaan mainostaa, mutta ilmeisesti julkkisstatus tehoaa joihinkin nuoriin kolleihin. Nimeä en viitsi mainita, mutta muutaman kerran nähnyt omin silmin. Käy kimppuun selvänä ja kännissä. Ja aina joku löytyi...
:D Varmaan sama mikä minulle tuli mieleen. Risutukkainen käheä ääninen "muija".
 
"Nukkä"
Eräs ex-toimittaja, tv:stäkin tuttu, täyttänee aika tasan tarkkaan nää kriteerit. Kävi etenkin nuorten miesten kimppuun kuin sika limppuun. Kauniiksi ei voi parhaalla tahdollakaan mainostaa, mutta ilmeisesti julkkisstatus tehoaa joihinkin nuoriin kolleihin. Nimeä en viitsi mainita, mutta muutaman kerran nähnyt omin silmin. Käy kimppuun selvänä ja kännissä. Ja aina joku löytyi...
Hmmm... G=H, w=e, e=r

Oiskohan...
 
Vierass
No joo, mutta varmaan itsekin tajuat että asiat luonnossa käyttäytyvät melko kapealla jakaumalla. Ei esimerkiksi juurikaan ole 1 cm tai 45 cm kulleja.
Varovainen arvioni on, että 95% kaikista munista on 11-17 cm välillä. Eli on täysin paskapuhetta monien palstamammojen suusta, että miehillään on 18cm tai joillekin saisi mieluiten olla 20cm. :D Kun niitä 1/100000 hevosmunia ei vaan ole kaikille tarjolla. Ja olisi hyvä, että juuri ne harvat olisivat megavittujen kanssa jotka eivät jaksa treenata lörppäänsä.

Huomatkaa nyt, että normaalijakaumaa suunnilleen noudattavissa ilmiöissä, kuten nyt miesten varustuksen pituus on olennaista myöskin jakauma. Eli se, että keskiarvo on 13,5 ei tarkoita, etteikö esim. 16 senttisiä voisi olla paljon, jos hajonta on iso. Eli erittäin karkeana esimerkkinä pituuksien 12, 13, 13, 13, 14 keskiarvo on 13, mutta myös pituuksien 9, 11, 13, 15, 17 keskiarvo on 13. Pelkkä keskiarvo ei siis tarkoita, etteikö pituuksia 9 ja 17 voisi olla olemassa (ja vieläpä ihan reilustikin.)
 
Senttihaukka
No ei mikään 18cm nyt vielä mahdoton ole. Riippuu tietty miehen koostakin. 25cm:ää pitäisin luultavasti kalajuttuna.
Olihan sillä yhdellä ihan mustalla nikillä semmoinen tapaus, jolla oli 36-senttinen. Ja tää kyseinen musta nikki oli vielä semmoinen tapaus, jonka jutut oli aina totta. Että kyllä niitä kaikenmoisia on...

Mut mä luulen, että miehet pistää aina vähän lisää tohon ja naiset nielee kaiken (heh). Eli semmonen 13-senttinen on 16-senttinen jne... Ehkäpä toi 36-senttinen oli oikeesti "vain" 30-senttinen. Toisaalta hassua, että valehtelis tossa vaiheessa ees...

Sitäpaitti jotkut mittaa ton tyvestä, koska sieltä se alkaa... periaatteessa kropan sisältä. Painavat sitten viivoitinta alaspäin ja saavat siitäkin 2-3 senttiä lisää :)
 
"Vieras"
Ja naiset laittavat juttuihinsa 3-4cm lisää koska olisihan se über-noloa omata mies jolla on keskimääräisen pituinen 13,5cm kalu. Palstamammoillahan on aina mies joka kestää, on koko, hyvä rakastaja joka hoitaa kotia ja lapsia sekä hieroo ilman pyyntöjä. Lisäksi juo alkoholia vain 2 krt/vuodessa ja elättää perheen ilman valitusta 6 k€ palkallaan. :)

Olihan sillä yhdellä ihan mustalla nikillä semmoinen tapaus, jolla oli 36-senttinen. Ja tää kyseinen musta nikki oli vielä semmoinen tapaus, jonka jutut oli aina totta. Että kyllä niitä kaikenmoisia on...

Mut mä luulen, että miehet pistää aina vähän lisää tohon ja naiset nielee kaiken (heh). Eli semmonen 13-senttinen on 16-senttinen jne... Ehkäpä toi 36-senttinen oli oikeesti "vain" 30-senttinen. Toisaalta hassua, että valehtelis tossa vaiheessa ees...

Sitäpaitti jotkut mittaa ton tyvestä, koska sieltä se alkaa... periaatteessa kropan sisältä. Painavat sitten viivoitinta alaspäin ja saavat siitäkin 2-3 senttiä lisää :)
 
"ap"
[QUOTE="Vieras";28149792]Ja naiset laittavat juttuihinsa 3-4cm lisää koska olisihan se über-noloa omata mies jolla on keskimääräisen pituinen 13,5cm kalu. Palstamammoillahan on aina mies joka kestää, on koko, hyvä rakastaja joka hoitaa kotia ja lapsia sekä hieroo ilman pyyntöjä. Lisäksi juo alkoholia vain 2 krt/vuodessa ja elättää perheen ilman valitusta 6 k€ palkallaan. :)[/QUOTE]

Oikeesti läheskään kaikki naiset eivät puhu miestensä peniksistä. Mutta se on totta, että munahaukat taatusti puhuvat. Muuten oliko se eilinen Lemmenlaiva/Sinkkuristeily (mikälie) nainen Munahaukka?
 
vierailija
No tietty semmonen varmaan etsii seksiä, mutta kai aika moni muukin nainen etsii, enemmän tai vähemmän. Mutta pitääkö tää munahaukka-termi jotain muutakin sisällä. Meinaan oon huomannut, että monia viehättäviä naisia, joilla on paljon seksisuhteita, ei kutsuta munahaukaksi. Pitääkö olla semmonen aktiivinen, jopa päälle käyvä? Mitä mielikuvia herättää tuo termi? Onko ne mielikuvat pelkästään negatiivisia?

Ja mikä on miehen vastinen sille? Häntäheikki? Pelimies?
En haluu elää tällä planeetalla enää.
 
vierailija
Munahaukka on räjähtäneen näköinen ja rumasti meikattu, kovaääninen ja jahtaa päällekäyvän epätoivoisesti miehiä, yleensä kovassa kännitilassa. Munahaukalle kelpaa kuka hyvänsä miespuolinen, ainakin laskuhumalassa baarin sulkemisaikaan.
Miesvastine sille voisi olla vaikka Pillusika.
Jännä,kun kuulin erään naisen sanoneen minua munahaukaksi enkä edes ole. Hän kuvitteli niin,koska olen lapseni kanssa yksin. Olen yhteishuoltaja. Käyn viihteellä 1-3 kertaa vuoteen ja ehkä kerran vuoteen on yhden illan juttu. Tuskinpa se munahaukaksi tekee. Kyseisen haukkuja oma aikuinen poika kertoi tämän naisen jakaneen nuorena hyvin anteliaasti ja poika oli mummolassa paljon... Joten kuvitteleeko tämä Teija ,kun hän ite oli yh ja jakari ,että muutkin yh.t on. Sitä paitsi oma asia se on milloin harrastaa seksiä
 
vierailija
No tietty semmonen varmaan etsii seksiä, mutta kai aika moni muukin nainen etsii, enemmän tai vähemmän. Mutta pitääkö tää munahaukka-termi jotain muutakin sisällä. Meinaan oon huomannut, että monia viehättäviä naisia, joilla on paljon seksisuhteita, ei kutsuta munahaukaksi. Pitääkö olla semmonen aktiivinen, jopa päälle käyvä? Mitä mielikuvia herättää tuo termi? Onko ne mielikuvat pelkästään negatiivisia?

Ja mikä on miehen vastinen sille? Häntäheikki? Pelimies?
Munahaukka niin kuin muutkin haukat on peto. Se vaanii saalistaan ja iskee siihen kiinni. Aggressiivinen iskuyrityksissään. Miespuolinen vastine olisi varmaan pelimies, mutta eivät kaikki pelimiehet koska pelityylejä on erilaisia.

Ei munahaukka ole negatiivinen termi.
 

Yhteistyössä