Minkälainen nainen on munahaukka?

  • Viestiketjun aloittaja Haukkana_paikalla
  • Ensimmäinen viesti
Haukkana_paikalla
No tietty semmonen varmaan etsii seksiä, mutta kai aika moni muukin nainen etsii, enemmän tai vähemmän. Mutta pitääkö tää munahaukka-termi jotain muutakin sisällä. Meinaan oon huomannut, että monia viehättäviä naisia, joilla on paljon seksisuhteita, ei kutsuta munahaukaksi. Pitääkö olla semmonen aktiivinen, jopa päälle käyvä? Mitä mielikuvia herättää tuo termi? Onko ne mielikuvat pelkästään negatiivisia?

Ja mikä on miehen vastinen sille? Häntäheikki? Pelimies?
 
"vieras"
Munahaukka on räjähtäneen näköinen ja rumasti meikattu, kovaääninen ja jahtaa päällekäyvän epätoivoisesti miehiä, yleensä kovassa kännitilassa. Munahaukalle kelpaa kuka hyvänsä miespuolinen, ainakin laskuhumalassa baarin sulkemisaikaan.
Miesvastine sille voisi olla vaikka Pillusika.
 
Fiorella81
Minulle perinteinen munahaukka on tämmöinen, toki harvoin ihan kaikki ominaisuudet kohtaa, mutta uset:

- EI yleensä kovinkaan naisellinen ja viehättävä. Ajatusmaailmaltaan aika yksioikoinen ja vähän julmakin. Pukeutuu kyllä provosti ja kovalla meikillä saattaa kyllä baarissa saada viisarin värähtämään kiimaisilla ukoilla.

- Tiukat kriteerit miesten suhteen, etenkin ulkoisesti: Pituutta pitää olla, lihaksia kanssa. Naama ei niin tärkee, enemmän semmoinen maskuliinisuus korostuu. Parempi olis kanssa että housuissa olis vähän isompaa patukkaa

- Ottaa ukon ja sekstaa. Jos seksi on hyvää, niin pitää kynsin hampain ukosta kiinni.

-Iskee varattuihin ja vapaisiin ja on valmis kaikkiin keinoihin saadakseen ukon kellistettyä

- Kielen käyttö härskiä ja suoraa.
 
Gwenybwb
Eräs ex-toimittaja, tv:stäkin tuttu, täyttänee aika tasan tarkkaan nää kriteerit. Kävi etenkin nuorten miesten kimppuun kuin sika limppuun. Kauniiksi ei voi parhaalla tahdollakaan mainostaa, mutta ilmeisesti julkkisstatus tehoaa joihinkin nuoriin kolleihin. Nimeä en viitsi mainita, mutta muutaman kerran nähnyt omin silmin. Käy kimppuun selvänä ja kännissä. Ja aina joku löytyi...
 
"vieras"
Ja tietyillä alueilla on tavattu myös mustamunahaukkoja, nimestään huolimatta ovat yleensä hyvin vaaleita, osa pulskan pulleita, enemmän sorsaa kuin haukkaa muistuttavia.
 
"Mies"
No mä tunsin yhden naisen, joka oli varsinainen munahaukka. Nykyään en oo tekemisissä, mutta on kai naimisissa ainakin, että tuskin enää samaa touhua harjoittaa.

Tää nainen oli ihan hyvännäkönen, etenkin kroppa oli hyvässä kunnossa. Baareissa pukeutuminen oli hyvin provosoivaa - käsittämätöntä että pystyi kävelemään niin kireissä farkuissa. Kerrankin olin kaverin kanssa baarissa ja yhtäkkiä nähtiin 10 sentin koroilla pystyyn nostettu kiristetyissä farkuissa pyllistelevä daami takaapäin. Stringit toki vilkkui, vaikka pääosin porukka baarissa oli jotain 25v. No sehän oli tää meidän tuttu tietenkin :)

Aina sillä oli samanlaiset miehet kiikarissa: Pitkiä, vähän sikamaisia ja alkukantaisia. Nainen myös ilmoitti hyvin suoraan, että miehellä pitää olla vähintään 20-senttinen muna. Todettiin sitten, että "no me ei sitten täytetä sun kriteereitä". Hyvä niin :)

Jos ei A-luokan ukkoa onnistunut saamaan, niin sitten kahden maissa otettiin jotain mitä saatiin. Iso muna antoi anteeksi melkein kaikki muut asiat. Niinpä hänellä olikin mitä ihmeellisimpiä miesystäviä. Täysiä ääliöitä yleensä, mutta ilmeisesti (ja puheiden mukaan) nainen halus kaksi isoa mulkkua samalla iskulla.
 
"Vieras"
[QUOTE="Mies";28145740]
Aina sillä oli samanlaiset miehet kiikarissa: Pitkiä, vähän sikamaisia ja alkukantaisia. Nainen myös ilmoitti hyvin suoraan, että miehellä pitää olla vähintään 20-senttinen muna. Todettiin sitten, että "no me ei sitten täytetä sun kriteereitä". Hyvä niin :)

Jos ei A-luokan ukkoa onnistunut saamaan, niin sitten kahden maissa otettiin jotain mitä saatiin. Iso muna antoi anteeksi melkein kaikki muut asiat. Niinpä hänellä olikin mitä ihmeellisimpiä miesystäviä. Täysiä ääliöitä yleensä, mutta ilmeisesti (ja puheiden mukaan) nainen halus kaksi isoa mulkkua samalla iskulla.[/QUOTE]

Voi olla sitten, että jäi vähälle naimiselle sillä juuri kenelläkään ei ole yli 20cm kullia.
 
Munahaukka!
Munahaukka on haukkumanimi määrätietoiselle ja omanarvon tuntevalle naiselle. Sitä käyttävät etenkin luuserimiehet, jotka eivät täytä tuonkaltaisen naisen kriteerejä. Myös hissukkanaiset ovat kateellisia ja siksi parjaavat.

Mä olen nainen, joka otan sen mitä haluun. Ja yleensä sen saankin.
 
Munahaukka!
[QUOTE="Vieras";28145769]Voi olla sitten, että jäi vähälle naimiselle sillä juuri kenelläkään ei ole yli 20cm kullia.[/QUOTE]

Paskapuhetta. Kyllä niitä vaan piisaa. Pienimunaisten miesten paskapuhetta. Tietty ei se pituus kaikkee ratkase. Mulla ei oo mitään 20 sentin rajaa. Parempi 18-senttinen ja paksu kuin 22-senttinen ohut. Enkä mä nyt kenenkään munia mittaa, mutta kyllä se alaraja menee varmaan jossain 16 sentissä ja sitten saa olla muuten huippupeli (aina valmis, seisoo pystyssä, paksuutta piisaa).
 
"sondersson"
Mä pidän munahaukkana sellasta joka iskee heti tilaisuuden tullen kiinni mieheen ku mieheen. Siis et sitä kiinnostaa koko ukko vaan sen tilaisuuden takia. Esim. jos jollain pariskunnalla on riita niin tämä munahaukka on heti kärkkymässä yhenillanjuttua siitä miehestä eikä mies kiinnostaa enää sen jälkeen kun hänet on kerran saanut.

Ihmettelen miksi sellaista naista, jolla on tarkka maku miesten suhteen ja joka tahtoo paljon seksiä ilman suhdetta, haukutaan munahaukaksi (tai huoraksi, lutkaksi mikskä lie kaikenmaailman urpot haukkuukaan). Mitä vikaa siinä on?
 
"vieras"
Sellainen joka hyökkää jokaisen kananmunatarjouksen perään. Munahaukalle on tyypillistä lastata koko ostoskärry täyteen pelkästään kananmunia ja vahtia niitä herkeämättä.
 
"biologi"
Munahaukka (Accipitridae ovum) on päiväpetolintu. Sen siipienväli on karvainen ja useimmiten kostea. Munahaukan pääasiallista ravintoa on siemenneste jota se kerää imurimaisella kuonollaan. Sen soidinmenoihin kuuluu rietas liikehtiminen tanssilattioilla. Munahaukkaa tavataa yleisesti koko Suomen alueella, mutta varmimmat havainnot tehdään Suomen ja Ruotsin välisillä aluevesillä autolautoilla.
 
8098
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28145919:
sinisulka tuli mieleen. :rolleyes:
Olipas rumasti sanottu. Sulla taitaa olla jotain henk.kohtaista kaunaa sinisulkaa kohtaan kun jokaista hänen ketjuaan pommitat viesteilläsi ja näköjään hoet hänen nimeään muissakin ketjuissa. Lopeta jo ellet voi suoraan sanoa että haikailet hänen peräänsä. Tuo haukkuminen ja ilkeily on vain rumaa ja läpinäkyvää.
 
Neiti_x
Mul oli yks kaveri, joka yleensä tykkäs baarissa ottaa miehiltä suihin. Sai siinä sitten selvittää varustuksen sopivuuden muihin koloihinsa. Kun tarpeeksi sopivaa löytyi, niin sitten yritti saada näitä vähän pidempiaikaisemmiksikin. Ei kylläkään ollut pelkästään ison munan perässä, vaan muutkin asiat ratkaisivat.

Vähän isommallakin paikkakunnalla kyllä maine kiiri aika nopeesti... Ei jostain syystä ollut monen miehen vaimo-ehdokkaana ihan kärkipäässä.
 
"vieras"
Munahaukka on haukkumanimi määrätietoiselle ja omanarvon tuntevalle naiselle. Sitä käyttävät etenkin luuserimiehet, jotka eivät täytä tuonkaltaisen naisen kriteerejä. Myös hissukkanaiset ovat kateellisia ja siksi parjaavat.

Mä olen nainen, joka otan sen mitä haluun. Ja yleensä sen saankin.
No, tuollainen juuri ei ole munahaukka.
Jos on omanarvontuntoinen ja tietää mitä haluaa, ei ole. Munahaukka on tuon kuvauksen vastakohta.
 
"Vieras"
Jos mittaa niin kita kiinni. Suomessa keskiarvo on 13,50cm ja yli 16cm:n kaluja on todella harvalla. Eli jos et ota 13-15cm kalua niin jäät kyllä ilman seksiä tai sitten juosta baaria ympäri kyselemässä kalujen kokoja,aivan kuin mangusti pesänsä ovella.

Paskapuhetta. Kyllä niitä vaan piisaa. Pienimunaisten miesten paskapuhetta. Tietty ei se pituus kaikkee ratkase. Mulla ei oo mitään 20 sentin rajaa. Parempi 18-senttinen ja paksu kuin 22-senttinen ohut. Enkä mä nyt kenenkään munia mittaa, mutta kyllä se alaraja menee varmaan jossain 16 sentissä ja sitten saa olla muuten huippupeli (aina valmis, seisoo pystyssä, paksuutta piisaa).
 
Alituinen
[QUOTE="Vieras";28146083]Jos mittaa niin kita kiinni. Suomessa keskiarvo on 13,50cm ja yli 16cm:n kaluja on todella harvalla. Eli jos et ota 13-15cm kalua niin jäät kyllä ilman seksiä tai sitten juosta baaria ympäri kyselemässä kalujen kokoja,aivan kuin mangusti pesänsä ovella.[/QUOTE]

Hah hah hah. Mitenköhän nuokin tutkimukset on tehty. Mä en ainakaan ole kuullut kenenkään miehen kertovan, että "Joo oli tommonen munanmittaustesti". Oon mäkin näitä tilastoja joskus lukenut, mutta olis kiva tietää miten ne muka tehdään.
 

Yhteistyössä