Minkälainen mies on sinulle ehdoton EI

  • Viestiketjun aloittaja aiheeseen
  • Ensimmäinen viesti
??
Alkoholia tai tupakkaa käyttävä, likainen, tyhmä, väkivaltainen, rasisti, valkoinen, lyhyt, lihava, ilkeä, ylimielinen, kiihkomielinen, lapsellinen, eläinrakas, siivoton mammanpoika...
 
Alkoholisti, narsisti, väkivaltainen, tupakoiva, ikuisuustyötön, yli 5-vuotta minua vanhempi, todella karvainen, epähygieeninen, musta, muslimi, minua lyhyenpi, lihava, useita seksikumppaneita omaava, ahne, pihi, huumorintajuton, yleisesti tyhmä, negrofili, huono hampainen, nisti, naisellinen, asuu kotona (jos siis lukeutuu minun ikähaarukkaani), liian nuori, pedofiili, rikollinen, pureskelee suu auki eikä halua muuttaa tapaansa, bodari, player tai wannabe-player, himoitsee kakkosta, homo tai homoilusta innostunut tai kiinnostunut, todella vanhentuneen näköinen, lapsivihaaja, eläinvihaaja tai ylettömän eläinrakas, hamstraaja, tai muuten vain liian kummallinen, luotaantyöntävä ja mielestäni inhottava ja kelpaamaton.
Ei siis saa olla epänormaalia seksuaalista kiinnostusta neekeröihin? :LOL:
 
"mies"
Alkoholisti, narsisti, väkivaltainen, tupakoiva, ikuisuustyötön, yli 5-vuotta minua vanhempi, todella karvainen, epähygieeninen, musta, muslimi, minua lyhyenpi, lihava, useita seksikumppaneita omaava, ahne, pihi, huumorintajuton, yleisesti tyhmä, negrofili, huono hampainen, nisti, naisellinen, asuu kotona (jos siis lukeutuu minun ikähaarukkaani), liian nuori, pedofiili, rikollinen, pureskelee suu auki eikä halua muuttaa tapaansa, bodari, player tai wannabe-player, himoitsee kakkosta, homo tai homoilusta innostunut tai kiinnostunut, todella vanhentuneen näköinen, lapsivihaaja, eläinvihaaja tai ylettömän eläinrakas, hamstraaja, tai muuten vain liian kummallinen, luotaantyöntävä ja mielestäni inhottava ja kelpaamaton.
Sunkaltaista naista olis kyllä upea pamputtaa kakkoseen oikein kunnolla niin että vikinä kävisi. Mitään suhdetta ei tietenkään voisi kuvitellakaan.
 
??
Eli 17v omassa "sossu" kämpässä asuva Somali kukkakeppi joka vihaa eläimiä ja käy koko ajan pesulla ja on kun lammas...kelpais sulle?
Jos kirjoitan, "ei lapsellinen" niin tietty sitten tykkäisin alaikäisistä?? :D Tosiaan, toi kukkakeppi unohtui listasta ja eläinrakkaan laitoin siksi kun en itse kestäisi minkäänlaisia koiria tai kissoja lemmikkeinä, joten en edes voisi ottaa sellaista miestä, jolla olisi lemmikki..Sinä varmaan sitten tykkäät miehestä, joka käy korkeintaan kerran viikossa saunassa ja ehkä silloin muistaa vaihtaa kalsaritkin? :D ;)
 
sivuli
Jos kirjoitan, "ei lapsellinen" niin tietty sitten tykkäisin alaikäisistä?? :D Tosiaan, toi kukkakeppi unohtui listasta ja eläinrakkaan laitoin siksi kun en itse kestäisi minkäänlaisia koiria tai kissoja lemmikkeinä, joten en edes voisi ottaa sellaista miestä, jolla olisi lemmikki..Sinä varmaan sitten tykkäät miehestä, joka käy korkeintaan kerran viikossa saunassa ja ehkä silloin muistaa vaihtaa kalsaritkin? :D ;)
17v yksin asua ei ole mammanpoika?
ja muslimit ei ryyppää tämän täytyy olla myös savuton?
 
[QUOTE="mies";27757243]Sunkaltaista naista olis kyllä upea pamputtaa kakkoseen oikein kunnolla niin että vikinä kävisi. Mitään suhdetta ei tietenkään voisi kuvitellakaan.[/QUOTE]

Ei kiitos, epäilen että osut useaan kohtaan listassani :)
 
"..."
No ekaks nämä itsestäänselvyydet, eli likainen, haiseva, alkoholisti, nisti, väkivaltainen, huonohampainen, huonokäytöksinen ja ruma.

Lisäksi mies ei saa olla lyhyt, väh. 10cm mua pidempi (eli >180cm),
ei saa olla maannut liian monen kanssa,
ei saa olla kukkakeppi, mielellään noin 20-30kg mua painavampi,
ei saa olla vatsakas, mutta lihasta pitää olla,
ei missään nimessä saa olla pitkähiuksinen, yök,
eikä naisellinen,
täytyy olla isot kädet, jalat ja se..,
Ja sen täytyy myös toimia aina kun haluan :D

Taisin just kuvailla mun oman miehen. Se taitaakin olla ainoa oikea mulle :) jo 15 vuotta..
 
"..."
[QUOTE="...";27757351]No ekaks nämä itsestäänselvyydet, eli likainen, haiseva, alkoholisti, nisti, väkivaltainen, huonohampainen, huonokäytöksinen ja ruma.

Lisäksi mies ei saa olla lyhyt, väh. 10cm mua pidempi (eli >180cm),
ei saa olla maannut liian monen kanssa,
ei saa olla kukkakeppi, mielellään noin 20-30kg mua painavampi,
ei saa olla vatsakas, mutta lihasta pitää olla,
ei missään nimessä saa olla pitkähiuksinen, yök,
eikä naisellinen,
täytyy olla isot kädet, jalat ja se..,
Ja sen täytyy myös toimia aina kun haluan :D

Taisin just kuvailla mun oman miehen. Se taitaakin olla ainoa oikea mulle :) jo 15 vuotta..[/QUOTE]


Unohdin listasta sen tärkeimmän, eli miehen pitää olla syntyperäinen suomalainen!
 
[QUOTE="Miu";27757476]Työtön, ei vaan nappaa ihminen joka ei pysty itse itseään elättämään
Tupakoiva, sellaista miestä ei olekaan että sietäisin tupakan hajua[/QUOTE]

Veit sanat suustani!
Lisäksi tyhmyys/tietämättömyys/yksinkertaisuus ovat totaalisia turn offeja...
 
?.?
mies. joka ei käy hammaslääkärissä!!!! (eikä huolehdi muutenkaan terveydestä)
yli olkapäiden olevat hiukset/päälaki kalju hiukset
narkkari
yli 5-vuotta mua nuorempi ja yli 20 vuotta vanhempi
pitkäaikaistyötön
 
* nuuka
* ylimielinen
* pukumies
* mies, jonka elämä pyörii työn ympärillä, koko ajan juostaan työssä, puhutaan kaiken maailman "deadlaineista" jne.
* vain merkkivaatteita käyttävä
* hiusgeelimies
* partasuu
* uskovainen
* minua lyhyempi
* yli 5 vuotta vanhempi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä