Minkälainen mies on naistenmieleen?

  • Viestiketjun aloittaja Kerrohan
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ulkonäöllisesti pitää olla hyvät hampaat ja herkullinen perse. Ja kivasti pukeutunut. Joku kiva tuoksu positiivista, muttei liian voimakas. Ja kulmakarvat eivät saa olla vaaleat. Muuten en osaa sanoa ulkonäöstä, mutta pitäähän sen muhun kolahtaa.

Sanavalmis ja hauska mies kolahtaa usein. Mutta saa se välillä olla hieman mietiskelevä, eikä laittaa kaikkea huumoriksi. Tylsyys on jotain kamalaa, mutta niin on päteminen ja kehuskelukin. Joskus pilke silmäkulmassa huumorilla sekin ihan ok, siis se kehuskelu.

Ulkonäön arvostelu on turn off, liian pinnallista keskustelua. Toivon tietenkin, ettei mies koskaan tyrmäisi siltä seisomalta mun ajatuksia ja ideoita. Tykkäis halia, mutta osaisi antaa mulle omaa tilaakin. Ja eläimiä tai lapsia ei saa inhota. Itse olen eläinrakas, mutta en juurikaan lapsirakas. Mutta jotain hienoa on miehessä, joka on luonteva lapsien kanssa.

Kokkaava ja kotitöitä tekevä mies on superseksikäs, laiska kaljaa aina hörppivä mies taas ei.
 
No ensimmäisenä toki ulkonäköön kiinnittää huomiota, yleensä. Minun silmää miellyttää lyhyt mies enemmän kuin pitkä ja laiha mies enemmän kuin kovin treenattu tai kovin ylipainoinen. Hiusten pituudella ei ole väliä, mikä kenellekin sopii. Siisti pitää olla, muuten ei tyylillä paljon väliä.

Pidän ystävällisistä ihmisistä. Kiltit silmät ja hymy. En pidä uhoavista miehistä.

Samoja kiinnostuksen kohteita kuin minulla saisi olla muutama. On tylsää jos kaikki harrastukset ovat erit. Ilmaisykyvyn pitää olla hyvä. Ei tarvi olla seurueen sujuvin supliikkimies, kunhan osaa ja haluaa minun kanssa jutella.

Ja kaiken tämän jälkeen on vielä ne kemiat. Eli fyysistä vetovoimaa pitää olla, että toisen läheisyys tuntuu hyvältä ja haluttavalta. Kai ne on ne feromonit.

Tulipa pitkä lista. Ihmekkö tuo että olen vanha piika :p
 
"tutti"
Mies jolla on elämän tärkeysjärjestys kunnossa. Ensimmäisenä tulee perhe ja sen merkitys, mikä on tärkeintä. Lorviaa en siedä, mutta en miestäkään joka laittaa työn/harrastukset perheen edelle. Tasa-arvoinen, perheessä ja kodissa ei ole naisten juttuja tai miesten juttuja - asioita kun voi tehdä yhdessäkin.

Ulkomuodollisesti pidän miehisestä miehestä - ja tällä en tarkoita mitään salilla pumpattua kroppaa. Vaan sellainen vahva, fyysisessä työssä muokaantunut kroppa. Silmät on kaikken a ja o, noin huomion herättäjänä. Viimesen päälle "tällätyt" saavat kulkea surutta ohi. Jos mies tuijottaa enemmän peiliin kuin minä niin saa jatkaa sitä. Hyvässä kuosissa oleva mies ei tarvitse kymmentä vaatekertaa näytääkseen hyvältä, eikä trendi-pehkoa. Luonnollisuus miehessä on parasta. Ok, muhun vetoaa myös parransänki ja rosoinen olemus.

Ja luojan kiitos - oma ukkoni täyttää nuo kriteerit ja vielä paljon enemmän
 

Yhteistyössä