Minkälainen lääkekappi teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja viuhti
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on katonrajassa siivouskaapissa lääkekaappi, jossa hilloan vähemmän käytettyjä lääkkeitä, sidetarpeita jne. Ja sitten hiukan alempana, samassa kaapissa on hylly, jossa on kaikki tarpeelliset lääkkeet helposti saatavilla (mun särkylääkkeet, päivittäinen lääkitys ja laastarit, desinfiointiaine jne...)
 
Jumalattoman iso laatikko täynnä uutta, vanhempaa ja vintagea ja lisäksi pari pienempää koria, pieniä kertymiä myös muualla samassa kaapissa, keittiön pöydällä (nyt käytössä olevat lasten lääkkeet), vessassa, kylppärissä ja työhuoneessa hyllyssä... Niin ja yksi kassillinen vanhaksi menneitä naulakossa odottamassa apteekkiin viemistä.

Mutta tää ei varmaan sua hirveesti auttanu :)
 
Meillä on 2 kpl. ihan niitä peruslääkekaappeja vessassa. Isompi kaappi, joka on sijoitettu korkeammalle, sisältää kaikki lääkkeet (niitä on pojat paljon, vaikka yleisterveitä ollaankin)
Alemmassa kaapissa on sidetarpeet, punkkipihdit, laastarit, reseptit ja neuvolakortit.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Meillä on 2 kpl. ihan niitä peruslääkekaappeja vessassa. Isompi kaappi, joka on sijoitettu korkeammalle, sisältää kaikki lääkkeet (niitä on pojat paljon, vaikka yleisterveitä ollaankin)
Alemmassa kaapissa on sidetarpeet, punkkipihdit, laastarit, reseptit ja neuvolakortit.
Tää oli hyvä idea,pitää reseptit ja neuvolakortit lääkekaapissa !
 
Ikean valkoinen lukollinen lääkekaappi, keittiössä melko ylhäällä. Lapsi ei oo kyllä koskaan yrittänyt sinne.

Sen lisäksi vessassa peilikaapissa 1 pienehkö kannellinen metallirasia, jossa perussidostarpeet, laastaripaketti jos sattuu että itselle tulee joku haava (lääkekaapissa pitää saada se avain ensin käsiin & kaappi auki).
 
Mulla on ihan tavallisessa lukittavassa kaapissa kaikki lääkkeet. Tosin en oikeastaan koskaan käytä lukkoa (omat lapset ovat niin isoja, että ei tarvitse pelätä, että menisivät sieltä mitään tonkimaan, eikä siellä mitään kamalia myrkkyjä olekaan). Saman lipaston - tai mikä senkki tuo nyt liekään - toisissa kaapeissa on liinavaatteita ja laatikoissa on mun ja kuopuksen harjat ja meikit ym.
 

Yhteistyössä