Minkäläiset vaatet laitatte lapselle päälle päiväkotiin?

Kun must tuntu että mun lapsi on kuin roskakorista,mä laitan hänelle vain huonot vaatet sinne :ashamed: mitä minusta sielä ajattellaan?
Kyllä vaatet ovat puhtaita aina,mutta mitään uutta en vaan sinne halua laita,koska lapsi tulee sieltä aina todella liikainen

Meidän pojat lähtee tarhaan vasta syksyllä, mutta kyllä mä luulen, että puen ne ihan tavallisiin vaatteisiin, joita kotonakin pidetään. Ei mitään hirmu hienoa, mutta ei mitään huonoakaan. Vaikka tiedän, että saattaa likaantua, niin en siltikään osaa laittaa mitään huonoa ja vanhaa päälle. :ashamed:
Kyllä nättiä pitää olla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Meidän pojat lähtee tarhaan vasta syksyllä, mutta kyllä mä luulen, että puen ne ihan tavallisiin vaatteisiin, joita kotonakin pidetään. Ei mitään hirmu hienoa, mutta ei mitään huonoakaan. Vaikka tiedän, että saattaa likaantua, niin en siltikään osaa laittaa mitään huonoa ja vanhaa päälle. :ashamed:
mä ehkä sanoi väärin että laitan vanhoja vaateita :ashamed: ei mulla edes ole vanhoja,mutta ne vaatet vaan laitan,mitä en voi edes laita jos menemme kaupaan eli kovin hyvässä kunnossa vaatet

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mä ehkä sanoi väärin että laitan vanhoja vaateita :ashamed: ei mulla edes ole vanhoja,mutta ne vaatet vaan laitan,mitä en voi edes laita jos menemme kaupaan eli kovin hyvässä kunnossa vaatet
Ymmärsin sun pointin. Olen nähnyt kuvia sun lapsista ja hyvin puettuja ovat aina olleet. :)

Mä vaan en voisi laittaa niitä vaatteita, joita en laita kauppaankaan, niin tarhaankaan.
Jos ollaan ihan vaan kotona saattaa olla vähän eripariset vaatteet, mutta aina kun lähdetään ulos katson aika tarkkaan poikien (ja omat ;) ) vaatteet.
=)

näin
Puhtaat, ehjät trikoovaatteet on meidän lapsella päällä päiväkodissa. Ei mitään kiristäviä farkkuja tai paitapuseroita, koska haluan että lapsella on mukavaa olla koko päivän.

Ei ole siis mitään merkkivaatteita, vaan Lindex-kappAhl -linjalla mennään.

Ulkovaatteet on ky

äiree
pistän vaatteet jotka kaapista löytyy. kaapista ei löydy pieniä, rikkinäisiä eikä kulahtaneita vaan siistejä, puhtaita. niillä voi mennä joka paikkaan, ei tarvi miettii et kehtaanko nyt näitä laittaa, vaan sopii joka tilanteeseen. juhliin kyllä laitan mielummin esim farkut ku kollarit.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Puhtaat, ehjät trikoovaatteet on meidän lapsella päällä päiväkodissa. Ei mitään kiristäviä farkkuja tai paitapuseroita, koska haluan että lapsella on mukavaa olla koko päivän.

Ei ole siis mitään merkkivaatteita, vaan Lindex-kappAhl -linjalla mennään.

Ulkovaatteet on ky
Jatketaas vielä vähän...

Eli ulkovaatteet on sitä nimeltä mainitsematonta kallista merkkiä, joka pitää vettä ja on ainakin meillä toiminut loistavasti. Tykätään että kun ulkoilevat siellä kovasti, niin pitää olla kunnon kamppeet.

Mimosan äippä
ihan samoja vaatteita mitä kotonakin käytetään, huonot vaatteet hävitän. käytännöllisesti yritän pukea, ulkoilupuku voi joskus olla hieman polvista likainen kun tarhaan menee.. kun en sitä aina pese vaan välillä annan kuivua ja purautan vaan irtohiekat veke.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Ymmärsin sun pointin. Olen nähnyt kuvia sun lapsista ja hyvin puettuja ovat aina olleet. :)

Mä vaan en voisi laittaa niitä vaatteita, joita en laita kauppaankaan, niin tarhaankaan.
Jos ollaan ihan vaan kotona saattaa olla vähän eripariset vaatteet, mutta aina kun lähdetään ulos katson aika tarkkaan poikien (ja omat ;) ) vaatteet.
=)
ok =) mun varma pitäis laita jotain parempi ens kerralla kuitenkin :)

Yhteistyössä