Minkäkokoinen haalari talveksi 08-09 maaliskuussa syntyvälle vauvalle?

Mun mielestä noin pienelle ei ensinnäkään kannata ostaa kosteussuojahaalaria, mutta se asia ei tietenkään mulle kuulu =)
74-80 cm, riippuu ihan siitä minkäkokoinen lapsi. Mun poika on tammikuussa syntynyt ja käytti 9-14 kk talvenaan 86 cm haalareita, pitkä sälli. Joulukuussa syntynyt tyttö taas käytti samanikäisenä 80 cm pukua.
 
Meillä kaksi lasta syntynyt maaliskuussa, ja seuraavana talvena käyttivät äitiyspakkauksen haalaria, eli 80cm. Se oli hiukan reilu, muttei liian reilu. Eli mä varmaan ostasin 80cm, mahtuupa ainakin, muttei sit taas kuitenkaan varmaan sen isompaa kannata ostaa, ainakaan mun kokemuksen perusteella.
 
Meidän kesäkuussa syntyneen pojan haalari (Muumi) oli 80 cm... :whistle: Ja itse asiassa se meni se pieneksikin ennen talven varsinaista loppumista, mutta onneksi siinä vaiheessa pärjäsi jo villahaalarin kanssa pelkällä välikausihaalarilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Enpä ostelisi haalaria missään tapauksessa näin varhaisessa vaiheessa, kerkiät kyllä sitten kun olet saanut vauvan maailmaan...
Ehdin tietenkin ostaa myöhemminkin, mutta aattelin nyt hyödyntää alet. Noi Ticketit on niin kauniita, mutta kamalan hintasia normaalihintasina.
Varmaan päädyn tohon 80-senttiseen, esikoinen on tosi pieni poika.

 

Yhteistyössä