voi rähmä, noita kahvallisia pulloja pitääkin muistaa ostaa kaupasta, kävis varmaan helpommin... kiitos muistutuksestaAlkuperäinen kirjoittaja Banskun:pitää vaan vielä tukea kun ei pulloa jaksa kannatella itse.Kahvallisesta pullosta juo jo itse kun tartunta mahdollisuus on pitävä.Taikamukista juo myös itse,jos ei ole täynnä,et jaksaa senkin itse pitää..
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja tinni:ei koskaan. 1v on vieroitettu pullosta
että 4-kuisen pienen vauvan täytyy itse oppia juomaan tuttipullosta ravintonsa. aika kylmää ja kovaa. imetetyillä vauvoilla ei ole onneksi tuotakaan ongelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja itku::'(
surullista luettavaa...
Mietin myös! Meillä vähän reilun vuoden ikäinen tyttö ja juo vielä iltamaidon pullosta ja kyllä me juotamme sen, vaikka periaatteessa osaisi pitää kiinni siitä itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miksi 4kk juo itse pullosta?
voi sinua :'( Älä nyt sure pojan puolesta kun hänkään ei sure asiaa. Jos kovasti väsyttää ja tai muuten tunnu itse haluavan juoda, niin kyllä me se maito hänelle annetaan. Miksi ei annettaisi pojan opetella uutta taitoa kun muutenkin tarttuu käsillään leluihin yms.?Alkuperäinen kirjoittaja itku:että 4-kuisen pienen vauvan täytyy itse oppia juomaan tuttipullosta ravintonsa. aika kylmää ja kovaa. imetetyillä vauvoilla ei ole onneksi tuotakaan ongelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:no mikä?Alkuperäinen kirjoittaja itku::'(
surullista luettavaa...
Kiitos :flower: Joku sentään ymmärsi...Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei koskaan. Nokkamukista oppi yllättävän nopeasti itse juomaan 7-8kk.
Mutta miksi 4kk ikäinen ei sais juoda tuttipullosta itse, jos pullo pysyy nyppysissä ja homma mukulaa kiinnostaa. Kyllä se äidinrakkaus tulee ihan muustakin...
Miksi 1v:tä pitäisi juottaa?
Yleensä kun täälläkin palstalla kiistellään imetys vs. pulloruoka niin sanotaan että ihan samalla tavalla lapsi saa läheisyyttä pullosta syödessä, mutta jos vauva syö itse niin?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei koskaan. Nokkamukista oppi yllättävän nopeasti itse juomaan 7-8kk.
Mutta miksi 4kk ikäinen ei sais juoda tuttipullosta itse, jos pullo pysyy nyppysissä ja homma mukulaa kiinnostaa. Kyllä se äidinrakkaus tulee ihan muustakin...
sylissä/kainalossa poikakin maitonsa meilläkin nauttii...Alkuperäinen kirjoittaja Squeeze:Meillä tyttö oppi n. 11 kk iässä vasta itse juomaan pullosta ja vieläkin itse yleensä juotan. On se niin ihanaa kun toinen makaa kainalossa ja on vielä ihan pikkanen, vaikka muuten sitten jo touhuaakin kovasti. :heart:
Sen takia, ettei noin pienen tarvitse tehdä kaikkea itse vaikka sen osaisikin. Omani 1v4kk osaa juoda itse sekä pullosta että mukista (nokalla tai ilman), mutta iltamaitopulloa pitelen aina minä. Pieni voi siten valmistautua unen tuloon ihan rauhassa ja rentoutua äidin paijausten ja maidon juonnin ohessa.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei koskaan. Nokkamukista oppi yllättävän nopeasti itse juomaan 7-8kk.