Minkäikäisen poikalapsen edessä ei äidin ole enää soveliasta näyttäytyä alasti?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi kotonakaan pitäätissit paljaana kulkea? :eek:

Meillä poika nyt 10 vuotta eikä enää tule mun kanssani suihkuun. Ennen käyty aina joskus kaksin, nyt alkanut sanomaan, ettei tule. Mikäs siinä. Minä kunnioitan pojan tahtoa :)
Ei halua tulla kun pelkää reaktiotasi hänen seisokkiin mikä tulee kun näkee alastoman naisen. Varsinkin suihkussa hivelemässä itseään jokapuolelta. Sinä voisi kysyä pojalta "pelottaako sinua joku?". Käsitellä asia normaalina asiana, eikä hävettävänä asiana.

vierailija
Mä käyn vieläkin isäni kanssa saunassa vaikka oon jo 28 vuotias. Samoin veljeni käy äitini kanssa saunassa vaikka on jo 23 vuotias. En mä oo koskaan ajatellutkaan et siinä mitään pahaa olis. Alastomuus on normaali asia meidän perheessä ja tulee olemaan myös mun omille lapsille.
Hyvä juttu. Tervettä. Kaikki on luonnollista. Myös halut ja salakatseet joita nuo saunomiset tekevät. Suomessa pelätään liikaa normaaleja asioita. Niin kauan kun kaikki on jokaiselle sopivaa niin ei asiassa ole mitään väärää. Terveillä naisilla on halut tallella ja varsinkin miehillä. Jos ne heräävät ja toinen niitä osoittaa niin voi sanoa, että tykkää, tykkää ja haluaa enemmän tai, että rauhoitu, en halua. Yleensä vain saunotaan. Ei perheenjäseniä pidä pelätä.

vierailija
Silloin kun poikalapsi on noin 90vuotias niin äidin kannattaa alkaa välttelemään, ettei tule sydänvaivoja. Ennen sitä kyllä voi esitellä paikkoja ja jopa hinkkailla yhteen. Kunhan kaikki on vapaaehtoista.

Yhteistyössä