Minkä verran teidän blogeissa on kävijöitä?

Vuorokaudessa? Kuinka monta "ilmottautunutta" lukijaa?

Mulla käy vuorokaudessa noin 30-40 ja mul on yks lukija jonka sain kun olin hänen blogia kommentoinu.

Tietty vierailija ja seuraajamääriin vaikuttaa se et mistä kirjottaa. Kaikkia ei kiinnosta ruoka, ompelu, karppaus, lapset, raskaus, muoti... Mut kirjotusasu, kieli, oikeinkirjoitus, ulkoasu(sekava, mahdoton lukea ilman päänsärkyä) varmasti karsii lukijoita vaikka aihe kiinnostais.

Mä jaksan kirjottaa ku tiedän et edes 30 vilkasee mun blogia päivässä. Jos sielä ei KUKAAN vierailis päivän aikana niin enpä varmaan innostuis kirjottelemaan.
 
"sipsu"
Bloggerissa mulla on seuraajia joku 40 kpl, sivuilla käy päivittäin joku 80-100kpl henkilöitä. En tiedä paljonko näistä on satunnaisia kulkijoita, ja paljonko taas oikeita lukijoita.
 
Olen ollut tosi passiivinen mainostamaan blogiani, seuraan (saatika kommentoin) myös toisten blogeja todella harvoin, mutta kuitenkin näyttäisi viimeiseltä vuorokaudelta 27 käyntiä. En edes aiemmin ollut tajunnut että tuolta löytyy tilastot ja olen olevinaan it-alalla asiantuntija :D
 
[QUOTE="sipsu";25565634]Mummeliisa, mikä sun blogi on? Löit nyt kyllä vähän meidän muiden pienet ilonaiheet noilla kävijämäärilläs lyttyyn :D[/QUOTE]

Minulla on ikivanha blogi ja suuri suku.
Se selittää ne kävijämäärät, ei itse blogi.
:)
 
Minulla on vaihtelevasti kävijöitä, joista osa varmaankin ihan huteja, päivittäin siinä 100-150, oikein "vilkkaana päivänä" on parikolme sataa. Postaan 3-5 kertaa viikossa, kevättä kohden tulee vilkastumaan ja tiettyihin aikoihin postaan joka päivä. Johtuu teemasta.
 
[QUOTE="taimi";25565746]Fanta, onko sulla joku puutarhablogi? Pistä pliis linkki ;D[/QUOTE]Ei ole, se on ruokablogi, mutten ole ajatellut suoraan linkittää sitä tänne. Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta. Minäkin tykkään puutarhablogeista, en vaan tiedä kovin montaa. Tiedätkö sinä?:)
 
Mulla on vähän se et en kehtaa mainostaa. Tuola profiilissa se osote on mut ei täällä yleensä kukaan toisten profiileja selaile.
Ja mä kirjotan siitä mistä tykkään, tällä htkellä lastenhuoneen pintaremppa ja yleiset päivän tapahtumat. Oon nyt reilun viikon kirjottanu ja tähän mennessä joka arkipäivä. Ja enhän mä sinne mitään jännää parisuhdedraamaa viitti tuulesta temmata ku ei semmosta ole. Tai kertoa odottavani kolmosia/nelosia mikä ei oo totta. Ku kaikki hurja nyt varmaan kerää lukijoita ja vierailuja(esim se 14-vuotias raskaana -blogi).
Pitäskö kommentoida enemmän muiden blogeja joita luen(jotka kirjottaa myös samoista kuin minä)?
 
"taimi"
Fanta, mä selailen niitä aina tuolta blogilistalta, jostain syystä mun bloggeri ei tallenna enää kaikkia mun seuraamiani blogeja?? Onko jollain muulla ollut samaa ongelmaa?
 
[QUOTE="taimi";25565796]Fanta, mä selailen niitä aina tuolta blogilistalta, jostain syystä mun bloggeri ei tallenna enää kaikkia mun seuraamiani blogeja?? Onko jollain muulla ollut samaa ongelmaa?[/QUOTE]Semmoista en ole huomannut, mutta päivittymisessä on välillä viiveitä. Jostain kautta näkee että blogissa on uusi postaus, mutta omalla suosikkilistalla se ei näy heti, ei aina edes samana päivänä.
 

Yhteistyössä