Minkä värinen keittiö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

petra

Jäsen
21.09.2004
60
0
6
teillä on? Siis kaappien ovet tasot ym. Ollaan suunnittelemassa keittiötemppaa... hirmu vaikea valita tuhansien vaihtoehtojen joukosta värit, materiaalit, vetimet jne. Olisi kiva kuulla vinkkejä!

Meillä vanilija ovet kaapeissa ja tummaa pähkinää pöytä tasot.
Meillä suht pieni keittiö joten piti ottaa vaaleat ovet ja siihen halutiin jämäkkä tasoväri.

Ollaan rempattu kaksi asuntoa ja molemmat keittiötlöyty aika helposti kyllä ihastut siihen johonki tietyyn ja sen haluat.

Kannataa kysyä monesta eri liikkeestä tarjous ja ehdotus keittiöstö ja niistä sitte oman mielen mukaan ottaa parhaat vinkit..

Hauskoja remontti hetkiä. =)

Meil on ihan valkoiset sellaset uritetut ovet keittiönkaapeissa. Harmaat metallivetimet. Myös tasot on sellaset harmaat mut näyttää kun olis sellasia "pikkukiviä" tasossa. Vaikee selittää mut kivannäköiset ne on. Ei haluttu tasoista valkoisia olis muuten tullu liian valkoista.

Meillä ns. maitokahvin väriset kaapit, pienet urat kulkee ovien reunoissa. Tasot kiveä, Taivassalonpunainen väriltään. Runko vaaleaa, oisko koivua. Vetimet pelkistetyt teräksenväriset. Muuten olen todella tyytyväinen mutta rungon ottaisinkin tummempana jos voisin vaihtaa, mies on tyytyväinen tähän.

Nyt kun remontti alkaa n 2 viikon kuluttua haluan valkoiset keittiökaappien ovet joissa on puunsyykuviota. Kaikki kaappien näkyvät runko-osat haluan pyökin väriseksi samoin kuin pöytätasot tulevat pyökinvärisestä levystä.

Meillä on pyökinväriset rungot, vaniljanväriset "talonpoikaisovet", joissa "vanhan näköiset" vetimet ja kirsikkaiset laminaattitasot. Olen ollut tyytyväinen valintaani. Suosittelen alakaapeiksi vewtolaatikoita. Ovat tosi käteviä. Tosin vauva tykkää käydä niitä aukomassa, nyt kun ylettyy niihin.

Meille tulee kaapistot kirsikkaa ja tasot tummaa kiveä. Vetimet terästä ja ovat yhtä pitkät kuin kaapitkin on. Koneet on myös terästä. Vaikea kuvitella valmiina , mutta luultavasti upea.

vaniljan väriset ovet ja taso on jotain kivijäljitelmää (punapuskeeta). Pyökin värinen runko (näkyvä osa), vetimet kirkkaat, lattia on punaruskeeta laatta. Ovet on sileät.
Olen näiden sileiden ovien kannalla kun se näyttää sopivan kaiken tyyliseen sisutukseen. Lisäksi vetimiä vaihtamalla ovista saa modernit tai romanttiset. Vaalea väri on helppo sitten yhdistää muihin väreihin.

meillekin tulossa sileät, hiukan pyöreäreunaset kirsikkaovet kirsikanvärisillä runkoilla. latttiaa harmaata luonnonkiveä ja samanlaiset kivitasot. huuva ja leivinuuni valkoisella antiikkilaastilla pinnoitettu ja valkoiset koneet.

Mä olen miettinyt kovasti et millaset ovet haluan keittiöön,toisaalta haluaisin ihan tavalliset valkoset/kermanväriset talonpoikais tai holvikaariovet mut toisaalta taas oon miettiny pyökinvärisiä ehkä sileitä ovia. Ehkä kuitenkin oon enempi valkoisten ovien kannalla kun haluan pyökinväriset tasot ja koriste-ja valolistat nii on kivempi kun ovet on sitte eriväriset. Toisaalta vois miettiä vaaleita sileitä ovia. En oikein osaa päättää et millaset haluisin.

Meillä on valkoiset rungot+kaapinovat pitkillä metallisilla vetimillä, pähkinää (tummaa) työtasot, rosteriset kodinkoneet ja välitilat on laatoitettu mustalla mosaiikilla. Tykkään todella paljon =) =)

Meillä on valkoiset sileät kaapinovet, tammilaminaattitasot. Rosterihuuva ja rosteria muutkin koneet. Vetimet ovat myös terästä. Hieno on meidän melestämme... ja mehän täällä asutaan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 15:43 Petra kirjoitti:
teillä on? Siis kaappien ovet tasot ym. Ollaan suunnittelemassa keittiötemppaa... hirmu vaikea valita tuhansien vaihtoehtojen joukosta värit, materiaalit, vetimet jne. Olisi kiva kuulla vinkkejä!

vanha -57 valmistettu talo+keittiö... semmoset myrkynvihreet tapetit (osaan on jo laitettu panelit) ja irtokaapit jne....+nunnauuni vanhan puuhlellan tilalla

Uuteen taloon tulee semmoset puurunkoset kaapit ja puun väriset ovet niihin, beesiä kaalkelia vaäliköt ja harmaa laattalattia
Taso taitaa olal harmaata kivijäljitelmämelammiinia

Yhteistyössä