Se on varastossa. En viitsi lähteä tonkimaan ja kuvaamaan, mutta hieno se on. Sellaista lakattua puuta, koiran kasvot ja tassut yms, on varjostettu. Juuttiköydestä on katorivat. Oikein kiva sessu, toin miehelle tuliaiseks työreissulta viime viikolla sen kaljoineen päivineen. Kuortin ABC:n Wood Park myy niitä ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja mäyräkoiralainen:Voitko panna linkkiä tai kuvaa?kiinnostas kovin minkälainen on?Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Marilyn Monroe- tarjottimen kaukosäätimille. Ja puisen, veistetyn mäyräkoiran kalja-mäyräkoiralle Se tulee meidän tulevan rantasaunan terassille.
Ai tää oli seAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Munasarjatelineen...
Tai siis väsäsin itse.
ikean huonekalut on helppo koota! meilläkin minä teen suurimman osan, mies korkeintaan kiristelee pultit tarpeeksi tiukalle kiinni että kyllä sä pärjäätAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Senkin eilen Ikeasta.
Eilen piti kasata kun lapset nukkumassa mutta niin vaan nukahdin itsekin
Ja vähän kauhistuttaa jo etukäteen kun noita kasausohjeita tuossa selailin
Heti, kun huomasin nikkisi, tuli nukkekoti mieleen Voi vitsi tota sun blogiasi... kunhan saan tän kämpän joskus kuntoon, alan taas tuunata Barbeja.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.
Jos joku haluaa kurkata niin http://tuutilulla.vuodatus.net/
Se vei silloin mukanaan kokonaan. Ainut kun ei ole aikaa tällä hetkellä näprätä mitään. Tai aikaa olis mut Kipsu ei anna tehdä mitään ja ota nyt kaikki sälä esiin ja laita hetken päästä pois :kieh: |O Mut elän toivossa että sitä aikaa joskus löytyis paremminAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Heti, kun huomasin nikkisi, tuli nukkekoti mieleen Voi vitsi tota sun blogiasi... kunhan saan tän kämpän joskus kuntoon, alan taas tuunata Barbeja.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se on varastossa. En viitsi lähteä tonkimaan ja kuvaamaan, mutta hieno se on. Sellaista lakattua puuta, koiran kasvot ja tassut yms, on varjostettu. Juuttiköydestä on katorivat. Oikein kiva sessu, toin miehelle tuliaiseks työreissulta viime viikolla sen kaljoineen päivineen. Kuortin ABC:n Wood Park myy niitä ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja mäyräkoiralainen:Voitko panna linkkiä tai kuvaa?kiinnostas kovin minkälainen on?Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Marilyn Monroe- tarjottimen kaukosäätimille. Ja puisen, veistetyn mäyräkoiran kalja-mäyräkoiralle Se tulee meidän tulevan rantasaunan terassille.
Meillä ei oo sessulla nahkakorvia vaan ne on veistetty kanssa puusta, ja ei myöskään renkaita. Kantorivat juuttiköydestä vain.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Se on varastossa. En viitsi lähteä tonkimaan ja kuvaamaan, mutta hieno se on. Sellaista lakattua puuta, koiran kasvot ja tassut yms, on varjostettu. Juuttiköydestä on katorivat. Oikein kiva sessu, toin miehelle tuliaiseks työreissulta viime viikolla sen kaljoineen päivineen. Kuortin ABC:n Wood Park myy niitä ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja mäyräkoiralainen:Voitko panna linkkiä tai kuvaa?kiinnostas kovin minkälainen on?Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Marilyn Monroe- tarjottimen kaukosäätimille. Ja puisen, veistetyn mäyräkoiran kalja-mäyräkoiralle Se tulee meidän tulevan rantasaunan terassille.
Meillä sellainen mäyräkoira johon tosiaan tuo "mäyris" laitetaan.Puinen renkailla,mäyriksen naama nahkakorvineen.Siis perässä vedettävä.
ooo... tossa on kyllä tilaa Mä oon kattellu ihan vaan sellasia talomallisia netistä, et jos vaiks joku mulle haluais sellasen synttärilahjaks osta....Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.
Seinäkangas tuli maksamaan vajaa 60 ?, on sitä paksumpaa (verhoilu?) kangasta, ei siis samaa kangasta, mitä ne (valmis)verhot on.Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Mä haaveilen makkariin noita kelohonka verhoja,mut on liian kalliit mulle. En itse ostanu,mut oma isäni osti meille eteiseen ison peilin :heart: