poika 3v9kk ja 112cm paino 22kg.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja poika vai tyttö?
HAHAHA! Provo!Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin omakin poikaAlkuperäinen kirjoittaja km:13kg, tyttö
no huhuhuh, kyllä tosta pitäis jo huolestua, mun 4-v on isohko ja painaa saman verranAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:Pituutta on 98,5cm. Ruumiinrakenne on sellainen vankka, ei pullero vaikka painosta saattaisi niin olettaaAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:olipa iso tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:18kg, tyttö 3v 3kk
Mä olen joskus täällä ihmetellyt miten toiset on niin "pieniä", kun tuo oma menee +1 käyrällä. (ainakin viime neuvolassa)
ei tsiisus, pakko olla provo, koska ei voi noin iso olla!Alkuperäinen kirjoittaja mari:poika 3v9kk ja 112cm paino 22kg.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja poika vai tyttö?
Miksei vois olla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tsiisus, pakko olla provo, koska ei voi noin iso olla!Alkuperäinen kirjoittaja mari:poika 3v9kk ja 112cm paino 22kg.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja poika vai tyttö?
siks koska sitten pitäis laittaa laihikselle!Alkuperäinen kirjoittaja ff:Miksei vois olla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tsiisus, pakko olla provo, koska ei voi noin iso olla!Alkuperäinen kirjoittaja mari:poika 3v9kk ja 112cm paino 22kg.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja poika vai tyttö?
No eikä tarvis. Lapsilla voi olla myös erilainen ruumiinrakenne. Yleensä pienillä paino tasoittuu kun tulee lisää pituutta..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siks koska sitten pitäis laittaa laihikselle!Alkuperäinen kirjoittaja ff:Miksei vois olla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tsiisus, pakko olla provo, koska ei voi noin iso olla!Alkuperäinen kirjoittaja mari:poika 3v9kk ja 112cm paino 22kg.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja poika vai tyttö?