minkä on mielestäsi ehdoton yläikäraja? (uimahalli)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Silloin kun olin pieni niin vasta 7 vuotias sai oman kaapin avaimen. Siitä asti ruvettiin pikkusiskon kanssa (6v) käymään kahdestaan naistenpuolella. Siihen asti siis käytiin isän kanssa miestenpuolella, eikä se meitä nolostuttanut.

höh
Alkuperäinen kirjoittaja Siina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
Niin ja tokalla luokalla tytöt ja pojat olivat samalla puolella. Joutuivat saunomaan ja suihkuttelemaan ilman uikkareita ritirinnan. Meidän poika ei suostunut menemään kuin sen ensimmäisen kerran. Heillä oli nais ope eikä mahdollisuutta saada pojille miestä mukaan. Ope ei vastuu syistä uskaltanut poikia yksin miesten puolelle päästää.
Toi on musta kyllä väärin lapsia kohtaan. tosta voi tulla vaikka mitä traumoja ja kiusaamista. täytyis vaan jostain keksiä joku miespuolinen uimahallireissulle mukaan, tai pyytää vaikka uimahallin miesvalvojaa katsomaan poikien perään.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Siina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
Niin ja tokalla luokalla tytöt ja pojat olivat samalla puolella. Joutuivat saunomaan ja suihkuttelemaan ilman uikkareita ritirinnan. Meidän poika ei suostunut menemään kuin sen ensimmäisen kerran. Heillä oli nais ope eikä mahdollisuutta saada pojille miestä mukaan. Ope ei vastuu syistä uskaltanut poikia yksin miesten puolelle päästää.
Toi on musta kyllä väärin lapsia kohtaan. tosta voi tulla vaikka mitä traumoja ja kiusaamista. täytyis vaan jostain keksiä joku miespuolinen uimahallireissulle mukaan, tai pyytää vaikka uimahallin miesvalvojaa katsomaan poikien perään.
Oltiin Lohjalla uima-hallissa ja siellä ainakin mies uimavahti (joita useampia) meni poikien kanssa suihkutiloihin.

Minttu
Mun mielestä kouluun menon jälkeen ei 'väärälle' puolelle mennä. Mutta sitten koulussa 1-2 lk käyvät kaikki naisopen kanssa naistenpuolella. Ja uikkarit on otettava pois. Meitin jäppinen ei sinne suostunut menemään enkä minä pakottanut. Meni kouluun sitten uinnin jälkeen.

Alle kouluikäinen voi olla "väärällä" puolella uimahallissa. Mun mielestä. Sitten taas jo ekaluokkalaisen pitäs kyllä pärjätä siellä omalla puolellaan yksinkin, joutuuhan kouluikäinen pärjäämään omillaan monessa muussakin asiassa.

Yhteistyössä