Minkä niminen on sellainen laite

  • Viestiketjun aloittaja ei järki sano
  • Ensimmäinen viesti
ei järki sano
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:32 Arkadian Ulla kirjoitti:
Oisko joku nimikointilaite- tahi kone. Meillä on duunissa sellainen mikä kirjoittaa mustekirjaimin tarralle, mutta en mä enää muista mikskä me sitä sanottiin....
Joo eiköhän se tuo dymo ole, joku tiesi ihan oikein nimen :D No nyt mullekin muistui =) Onkohan se kallis? Voiskohan joku jolla sellainen on myydä mulle siitä pari tekstinpätkää? :whistle: Haluisin sillä kirjoittaa vessaan pyyhkeiden yläpuolelle seinään jokaisen perheen jäsenen nimet sekä sanan "vieraat"... =)
 
niuhottaja
Siis kohokirjoitin on semmoinen vanhanaikainen, joka nimensämukaisesti kirjoittaa nauhaan painamalla tekstin koholle. Sitten toinen tyyppi on tarrakirjoitin. Molempia löytyy tuotemerkillä Dymo.

Ap: esim. rautakaupasta löytyy helposti "Vieraat"-kylttejä pyyheille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:36 ei järki sano kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:32 Arkadian Ulla kirjoitti:
Oisko joku nimikointilaite- tahi kone. Meillä on duunissa sellainen mikä kirjoittaa mustekirjaimin tarralle, mutta en mä enää muista mikskä me sitä sanottiin....
Joo eiköhän se tuo dymo ole, joku tiesi ihan oikein nimen :D No nyt mullekin muistui =) Onkohan se kallis? Voiskohan joku jolla sellainen on myydä mulle siitä pari tekstinpätkää? :whistle: Haluisin sillä kirjoittaa vessaan pyyhkeiden yläpuolelle seinään jokaisen perheen jäsenen nimet sekä sanan "vieraat"... =)
Muistelisin, että on ihan kohtuu arvokas.
 

Yhteistyössä