Minkä näköisistä naisista te muut bi-seksuaalit pidätte?

tavallinen perheenäiti
naiselliset ja normaalit. luonnollinen seksikkyys parasta. saa olla tumma tai vaalea, mutta ei poikatyttö. ei tisseilläkään niin väliä. isoilla ja pienillä puolensa. itse en kyllä mihinkään fitnespimuun retkahtaisi. enkä myöskään dominoivaan lateksimimmiin sotamaalauksella. nyt kun oikein rehelliseksi heittäydyn, niin ehkä sellainen saunapuhdas suomineito kesäyössä rantasaunalla olis mun superfantasia. ei kyllä jäis kilttiin pussailuun. ikkunat huurtuis ja ois tosi tuhmaa.
 
"harmis"
Ei mulla taida mitään erityispiirrettä olla mistä pidän. Joissakin vaan on sitä jotain. Ehkä eniten miellyttää rokahtavan tyyliset, sirot naiset. Lävistykset ja tatuoinnit on plussaa mutta liikaa ei saa olla.

T: pienirintainen ;)
 
Kyllä mä oon ehkä vähän enempi viehtynyt noihin suurempiin rintoihin, mutta se kokonaisuus naisessa on tärkeintä.

Pidän naisellisista seksikkäistä naisista jotka uskaltavat antautua täysin, eivätkä ole epävarmoja itsestään.
 
[QUOTE="harmis";30489197]Ei mulla taida mitään erityispiirrettä olla mistä pidän. Joissakin vaan on sitä jotain. Ehkä eniten miellyttää rokahtavan tyyliset, sirot naiset. Lävistykset ja tatuoinnit on plussaa mutta liikaa ei saa olla.

T: pienirintainen ;)[/QUOTE] :p Niitä kun pääsisi maistelemaan..
 
Minäkin sanoisin, että joissain vaan on sitä jotain. Mutta tietynlainen asenne, persoonallisuus (niin henkinen kuin ulkonäöllinen) ja älykkyys ovat kyllä yhdistävä tekijä. Ja pitkistä hiuksista pidän niin naisilla kuin miehilläkin.
 
Gatsby
Ite oon huomannu sen että tyttömäiset, mutta ei mitkää sotamaski tytöt joilla on oikeesti sentti kaikkee kuraa naamas, ja piiiiitkät tummat hiukset <3 eikä mikää ultimate fitness pimatsu, kerran sellasen kans seurustelin... ei syöny ku kerran viikos jotakin, litki kahvia juoksijuoksijuoksi ja tahtoi painonsa alle 35kg nii ei oikee sytytä :D nii ja mistää jättitisseistä kyllä tykkää :DD
 

Yhteistyössä