Pois se minusta :xmas: *liehauttaa mustaa viittaansa*mun mielikuva ja unikuva vapautta ei kuule realiteeteilla rajoiteta:xmas:
Pois se minusta :xmas: *liehauttaa mustaa viittaansa*mun mielikuva ja unikuva vapautta ei kuule realiteeteilla rajoiteta:xmas:
Ja hieno antenni tukassaAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29854573:
Mytakko tavis-valepuvussaan. Katselee vaivihkaa ympärilleen, ettei kukaan nyt sitten näkisi kun "käyn pian ottamaan päivittäisen mutakko-kylpyni" tuossa lätäkössä , tuumaa hän.
kenguru täs[video]http://s7d2.scene7.com/is/image/NationalGeographic/55893C?$product320x320$[/video]
ei tota matkaa loikimatta taivallettu
kenguru täs[video]http://s7d2.scene7.com/is/image/NationalGeographic/55893C?$product320x320$[/video]
ei tota matkaa loikimatta taivallettu
Esimerkiksi tämä. Onko tämä muka hauskaa? Ilkeää tämä on eikä mitään muuta.Säpäle tai kyykkyvatkaaja
mut noin mä nään on muuten kaunis kuva tunteita iäisyys tulee mieleen
Aijaa :/ Mä oon saanu todella hyvät naurut tästä, joten en ihan yhdy tuohon - ehkä tätä ei pidä liian vakavasti (tai ollenkaan vakavasti) ottaa Ite hämmästelen miten hyvin jotkut painaa asioita mieleen kun mä en muista kun ne parit kivoimmat ja heidän juttunsa.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;29854621:Miksi joistakin palstalaisista on laitettu todella rumia kuvia? Onko tuo teidän mielestänne jotenkin hauskaa? Kyllä mä ainakin loukkaantuisin jos musta laitettaisiin rumia kuvia tällaiseen ketjuun. Kiinnitin kyllä huomiota, että rumia kuvia on niistä jotka vahvasti kertovat omia mielipiteitään eivätkä nuole takapuolia kuten Rollolainen, mies1, Scarletti, Vierasmies.
Kyllä pitäisi modejen puuttua tähän ketjuun kun joitakin aivan selvästi pilkataan tässä ketjussa. Ei kaikkea voi laittaa huumorin piikkiin ja kyllä on oikeus suuttua näillä joista on laitettu rumia kuvia. Ei tuollaiset kuvat ole huumoria vaan ihan silkkaa ilkeyttä.
Ei kaikki ajattele samalla tavalla kuin sä. En ymmärrä miksi ei saisi loukkaantua tällaisesta "huumorista". Ilkeyttä nuo jotkut kuvat on vaikka kuinka yrittäisitte puolustella.Aijaa :/ Mä oon saanu todella hyvät naurut tästä, joten en ihan yhdy tuohon - ehkä tätä ei pidä liian vakavasti (tai ollenkaan vakavasti) ottaa Ite hämmästelen miten hyvin jotkut painaa asioita mieleen kun mä en muista kun ne parit kivoimmat ja heidän juttunsa.
En ole, tuli vahingossa tuo.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29854650:Oletko ap?
hei mie tiiän sul on sydäntä ja oot fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29854650:Oletko ap?