Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

Mytakko vauvana. Jo vauvana harjoitteli määrätietoisesti mutakoissa ryömimisistä tilaisuuden tullen - onko mitään hauskempaa kuin hemmotteleva mutakylpy!

No sit:
Mytakon lasipäässä täsmää ainakin nassun ja tissun kohta :D
ja etenkin leuka- suu. Hyvä kun olet peittänyt sentään muut kohdat, kauhee jos ois ollut samaa näköä, kääk ---- :cool:

• Tykkää
Reactions: Mythago
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29854573:

Mytakko tavis-valepuvussaan. Katselee vaivihkaa ympärilleen, ettei kukaan nyt sitten näkisi kun "käyn pian ottamaan päivittäisen mutakko-kylpyni" tuossa lätäkössä :D , tuumaa hän.
:D Ja hieno antenni tukassa :D

Mikä muuttaa kuvan tommoseksi Stop-merkiksi?

Ihmeissään
Miksi joistakin palstalaisista on laitettu todella rumia kuvia? Onko tuo teidän mielestänne jotenkin hauskaa? Kyllä mä ainakin loukkaantuisin jos musta laitettaisiin rumia kuvia tällaiseen ketjuun. Kiinnitin kyllä huomiota, että rumia kuvia on niistä jotka vahvasti kertovat omia mielipiteitään eivätkä nuole takapuolia kuten Rollolainen, mies1, Scarletti, Vierasmies.

Kyllä pitäisi modejen puuttua tähän ketjuun kun joitakin aivan selvästi pilkataan tässä ketjussa. Ei kaikkea voi laittaa huumorin piikkiin ja kyllä on oikeus suuttua näillä joista on laitettu rumia kuvia. Ei tuollaiset kuvat ole huumoria vaan ihan silkkaa ilkeyttä.

Onko tällä palstalla taas teletappeja.?

meinasin ensin laittaa tämän Mytakosta.
Yön pimeydessä, mysteeri sisällään, juuri vähän liikaa laihduttaneena, kulkee Mytakko pystyssä päin, kohti työpaikkaa (tai ehkä sieltä pois). Vain kaikkea valppaana tutkailevat silmät loistavat yössä suorastaan pakottaen vastaantulijan pysähtymään.

Hämärässä valaistuksessa Mytakko muistuttaa jonkin verran kävelevää Stop-merkkiä (moderni, valaistu malli :) )

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;29854621:
Miksi joistakin palstalaisista on laitettu todella rumia kuvia? Onko tuo teidän mielestänne jotenkin hauskaa? Kyllä mä ainakin loukkaantuisin jos musta laitettaisiin rumia kuvia tällaiseen ketjuun. Kiinnitin kyllä huomiota, että rumia kuvia on niistä jotka vahvasti kertovat omia mielipiteitään eivätkä nuole takapuolia kuten Rollolainen, mies1, Scarletti, Vierasmies.

Kyllä pitäisi modejen puuttua tähän ketjuun kun joitakin aivan selvästi pilkataan tässä ketjussa. Ei kaikkea voi laittaa huumorin piikkiin ja kyllä on oikeus suuttua näillä joista on laitettu rumia kuvia. Ei tuollaiset kuvat ole huumoria vaan ihan silkkaa ilkeyttä.
Aijaa :/ Mä oon saanu todella hyvät naurut tästä, joten en ihan yhdy tuohon - ehkä tätä ei pidä liian vakavasti (tai ollenkaan vakavasti) ottaa ;) Ite hämmästelen miten hyvin jotkut painaa asioita mieleen kun mä en muista kun ne parit kivoimmat ja heidän juttunsa.

"a p"
Aijaa :/ Mä oon saanu todella hyvät naurut tästä, joten en ihan yhdy tuohon - ehkä tätä ei pidä liian vakavasti (tai ollenkaan vakavasti) ottaa ;) Ite hämmästelen miten hyvin jotkut painaa asioita mieleen kun mä en muista kun ne parit kivoimmat ja heidän juttunsa.
Ei kaikki ajattele samalla tavalla kuin sä. En ymmärrä miksi ei saisi loukkaantua tällaisesta "huumorista". Ilkeyttä nuo jotkut kuvat on vaikka kuinka yrittäisitte puolustella.

Aika surullista, että jotkut eivät näe omissa tekemisissään mitään ilkeää vaan pitävät sitä vain hauskana. Tuollaiset ihmiset sitten kasvattavat lapsia. Hienoa.

eihän ton säpäle-kyykkyvatk. ulkonäössä ole mitään vikaa.
NÄTti naama, vaatteilla sais liian läskin vähän kuosiin.

Se on todella huvittava kuva esim. asennon takia.

Sama juttu noista nikeistä. hyvä kun luettelit, olen monta kertaa meinannut jo laittaa Scarletista ja Rollosta ainakin jotain kivoja kuvia. Ei tuo viimeinen rollosta mikään ruma ole minusta, ihan tavallinen ja sopis hyvin rolloksi.

MUTTa en nyt ehdi enempää, en ehtinyt noita äskeisiäkään.

jos vierasmies-nikistä tulee ihmisille negatiivisia mielikuvia, en kyllä ihmettele yhtään. :D ;D
Viestejä voi pyytää yksitellen poistoon, jos ei huumori kestä. Koskaan ei voi tietää kenen huumori kestää, kuka taas ei tykkää ja loukkaantuu, jolloin viesti varmaan poistetaan.

Ihmeissään
[QUOTE="a p";29854646]Ei kaikki ajattele samalla tavalla kuin sä. En ymmärrä miksi ei saisi loukkaantua tällaisesta "huumorista". Ilkeyttä nuo jotkut kuvat on vaikka kuinka yrittäisitte puolustella.

Aika surullista, että jotkut eivät näe omissa tekemisissään mitään ilkeää vaan pitävät sitä vain hauskana. Tuollaiset ihmiset sitten kasvattavat lapsia. Hienoa.[/QUOTE]

Siis tämän viestin kirjoitti nikki Ihmeissään. Tuli vahingossa tuo ap.

[QUOTE="a p";29854646]Ei kaikki ajattele samalla tavalla kuin sä. En ymmärrä miksi ei saisi loukkaantua tällaisesta "huumorista". Ilkeyttä nuo jotkut kuvat on vaikka kuinka yrittäisitte puolustella.

Aika surullista, että jotkut eivät näe omissa tekemisissään mitään ilkeää vaan pitävät sitä vain hauskana. Tuollaiset ihmiset sitten kasvattavat lapsia. Hienoa.[/QUOTE]

Oletko ap?

Juu, saa ilman muuta ja herkkyys on päinvastoin hieno piirre! Olen samaa mieltä että jos tää loukkaa jota kuta niin modejen pitäisi poistaa.

9MM
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29854650:
Oletko ap?
hei mie tiiän sul on sydäntä ja oot fiksu.

sit yleisesti. herkille joita on just paljon nih sanoisin saman kun opettajalle et tutustuminen pitää alottaa pohjalta. siitä ylöspäin eikä tietystikkään pilkalla mikä sulle itsestään selvyys ei välttämättä ole muille

Yhteistyössä