Saahan 29 sormuksen saa 3 eräänEi noita halvimpia varmaan saa osamaksulla.
Mä taas en voi sietää kultakoruja, mut hopeisista tykkään. Mulla on hopeinen vihkisormus.En mitään noista. Sormuksen pitää olla kultaa.
Makunsa kullakin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29148632:Mä taas en voi sietää kultakoruja, mut hopeisista tykkään. Mulla on hopeinen vihkisormus.
Mulla on kihla-ja vihkisormukset keltakultaa, ja en nykyään tykkää yhtään keltakullasta, en ole kohta kymmeneen vuoteen käyttänyt noita sormuksia, hopea tai valkokulta on paljon nätimpää...Yksikään ei miellyttänyt mun silmääni (rumia), ja mun mielestä kihlasormuksen pitää olla kultaa.
mikäs kultakoruissa, valkokulta kun on aikalailla hopean näköistäkin, mutta kalliimpaa ja kestävämpää. Vai joku periaatesyy?Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29148632:Mä taas en voi sietää kultakoruja, mut hopeisista tykkään. Mulla on hopeinen vihkisormus.
Joo ja ilmeisesti kihloihin ei saa edes mennä, ellei ole varaa laittaa jotain tonnin rinkulaa ja pitää hirveitä pirskeitä? Siis mitä ihmettä?
toisessa ketjussa väännetään siitä, että mitä se kihlaus tarkoittaa ja nyt nää samat tyypit täällä haukkuu jos joku haluaa hopeisen kihlasormuksen, kun se sormus ei edelleenkään ole sen kihlauksen päätarkoitus ja hienoin juttu. Ihan sama vaikka se sormus ois rautalangasta väännetty