Minkä laulun muistat soineen

Alkuperäinen kirjoittaja Bella de la Rosa:
mistä voit tsekata mikä biisi oli silloin hot, laita vain syntymäpäiväsi tilalle eka treffipäivä.. meillä soi Britney Spears - "Baby One More Time

http://everyhit.com/dates/
Tämän linkin perusteella meidän treffipäivän hitti oli Europen Final Countdown :)

En kyl muista mikä sillon soi, kun tavattiin ihan ekan kerran mutta sen jälkeen kun tavattiin useammin hämyisinä baari iltoina, hittinä oli Siiri Nordinin esittämä Sydämeni osuman sai ja sen biisin sanoista mieskin minulle jotain yömyöhään aina leperteli :D :heart:

*ei jaksa etsiä linkkiä*

Meillä semmoi mein suhteen aloitus hidasbiisi on Hausmyllyn Vie mut pois :heart:
Oltiin oltu "kavereita jonku viikon ja piinattu yhteistä ystävää pohdinnoilla että tykkääköhän se ihan oikeesti musta ym ym....

Tän biisin aikana sitten tuli ensi suudelma ja käsi kädessä käveltiin takas pöydän luo missä kaveri istu...... voih... vieläkin tulee niin hyvä olo kun muistelee tätä hetkeä ja kuuntelen tässä samalla biisiä cd:ltä kun tätä ei tuolla yuotubessa ollu.

Lisään vielä että tämä biisi tullaan kuulemaan kuukauden päästä myös meidän häissä :heart: :heart:

Yritin etsiä youtubesta muttei löytynyt, minun ja mieheni ensimmäinen yhteinen hidas oli xl5- tää on mun kotini. Silloin ei vielä seurusteltu eikä ihan heti alettukaan seurustella, kun molemmat seurustelimme tahoillamme... mutta kun ne suhteet kariutuivat ja löysimme toisemme niin muistimme molemmat tuon biisin ja ne sanat :heart:

ekoja biisejä mitä miehen kanssa kuulin, oli Tauskin, Janne tulkin ja hurmeen lauluja, mitä se lauloikin mulle. :heart: en kyllä millään muista mitä me on koskaan tanssittu, mutta muistan aina kuin ihanalta se kuulosti kun lauloi Tauskin Sinä vain- ja Rakastan sua-biisejä.. :heart:

Yhteistyössä