Minkä lastenvaatemerkin uskot olevan "nousussa"?

• Viestiketjun aloittaja Veikatkaapa
  • Ensimmäinen viesti
"titti"
Anteeksi, että tulen negiksenä teidän ketjuun yhden viestin verran, mutta haluaisin kysyä että miksi te tykkäätte tuosta Mini Rodinista?

Katsokaa nyt näitä vaatteita ja miten huonosti ne on tehty?

Ei yhtään ehjää ananasta. Kuviokankaan asettelu aivan päin peetä.

Kamalan näköiset housut edestä, koska kirahvit on puolikkaita.

Norsun pää koko ajan seuraavan persiissä, kun ei ole kuviota aseteltu ollenkaan.

Minä..
http://www.modekids.at/shop/DESIGUAL-girls_1629.html?&PEPPERSESS=86f463c3968b6f5360fb58c0a4b645d1

Mä tykkään Desigualista, mutta Suomesta ei taida vielä saada lapsille.
Mun mielestä Desigual vähän meni jo.. Ainakin naisten vaatteisssa. Nyt on jo niin monilla, ettei enää ole sellainen ihanan erikoinen mitä alkuun. Lapsilla ehkä eri juttu.

Sateenkaaren väreis
Kuulin että Mololta olisi tulossa uusi premium sarja Molo Stars ja sitten hieman edullisempi mutta laadukas Molo Colors. Jääköhän tavallinen Molo ollenkaan? Mitä odotatte noilta uutuuksilta?

"Meandi"
Mä tykkään meandi:sta lapsilla. Vaikka se tietyltä ryhmältä saa paljon moitteita niin itse en ole saanut kuin yhden viallisen vaatteen vaikka vaatteita on meillä paljon. Eniten tykkään kun eri mallistoissa on samat värit, helppo yhdistellä. Ja ovat pysyneet hyvinä. Metsolat on kans kiva.

Mini rodinia tai pomp se luxia en ymmärrä ollenkaan. Liian hienoja varmaan mun makuun niin en tajua :D

,-,
[QUOTE="mie";26389850]No jatka sä vaan shoppailua siellä Halpa-Hallissa ja Tokmannilla...[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä, että järkkyjä kaikki. Siis jatkan Ralph Laurenin, Beetlejuicen, Jumpin beansin ja Kate Mackin kanssa.

huolissaan 91
Hohoho! Sallikaa mun nauraa. Oootteko YHTÄÄN kuulostellut miltä noi teidän trendivaatteet kuulostaa? MOLO ja luPILU. ja sitten vielä Beetlejuice kuin jostain kauhuleffasta. Ei ihme että jengi sekoo vanhempana.

Yhteistyössä