Minkä lastenvaatemerkin uskot olevan "nousussa"?

  • Viestiketjun aloittaja Veikatkaapa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26389623]Onko kokemusta Villervallan vaatteista? Ne on aika kivannäköisiä.[/QUOTE]

On ainoastaa hyvää sanottavaa laadusta! Ulkonäkö miellyttää myös minun silmääni. Ostan jatkossakin.

Mielestäni myös hinta kohtuullinen.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26389673]Entä Lipfish? Ne ovat aika hintavia, onko laatu hinnan arvoinen?[/QUOTE]

On.

Mini Rodini on kivan näköinen, mutta laatu ei ollut mielestäni riittävää, kokemusta tosin vain trikoovaatteista.
 
Villervallan trikoo on huonolaatuista. College ja farkku ok.

Mutta joo, joku pikkumerkki se varmaan on. Geggamoja on varmaan nousussa. Liandloa ja Nosh organicsia näkyy jo enemmän nettikaupoissa. Harmi kun Ubang on niin törkeän hintainen, ettei sitä viitsi oikein ostaa.
 
Villervallan trikoo on huonolaatuista. College ja farkku ok.

Mutta joo, joku pikkumerkki se varmaan on. Geggamoja on varmaan nousussa. Liandloa ja Nosh organicsia näkyy jo enemmän nettikaupoissa. Harmi kun Ubang on niin törkeän hintainen, ettei sitä viitsi oikein ostaa.
En ole huomannut samaa trikoosta. Mutta farkkulappuhaalarit ja hameet on meilläkin suosikkeja.

Liandlosta olen kuullut huonoa laadusta ja hinnasta.

Samaa mieltä Ubangista :)
 
lastenvaatefreak
Noista edellisistä mun mielestä mikään merkki ei ole nouseva, olleet markkinoilla jo pitkään. Ulkovaatteissa tällä hetkellä vaikuttaa olevan in MoloKids.

Luomupuuvilla ja kotimaisuus on pop, ja näin ollen uskon NoshOrganicsin nousuun. Polarn O Pyret on nousussa, koska avaavat nettikaupan lähiaikoina, lisäksi kotimyynnin ja suomalaisen nettikaupan avaamisesta johtuen uskoisin että Pomp De Lux ja sitten se uusi ruotsalaismerkki joka aloittaa myös kotimyynnit syksyllä (Meandin tyylinen, en muista nimeä)...
 

Yhteistyössä