Minkä kokoisia vaatteita lapsenne käyttävät ja ikä?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22823930:
Arvelinkin, jotta varmaan poika, kun meillä tuo kuopustyttö on ikänsä ollut keskikäyrällä ja vasta on otettu ysikymppisiä vaatteita käyttöön :)
:)

Meillä poikien pituusennuste heiluu siellä 2m hujakoilla. Vanhemmatkin ollaan pitkiä.

Se vähän harmittaa 1v:n pituudessa, ku ei meinaa enää löytyä pikkumiehen bodyjä. Meinaa olla örkkikuvioita yms. On vielä mun vauva kuitenkin :heart:.
 
[QUOTE="Tiina";22823944]:)

Meillä poikien pituusennuste heiluu siellä 2m hujakoilla. Vanhemmatkin ollaan pitkiä.

Se vähän harmittaa 1v:n pituudessa, ku ei meinaa enää löytyä pikkumiehen bodyjä. Meinaa olla örkkikuvioita yms. On vielä mun vauva kuitenkin :heart:.[/QUOTE]

Mites ne sellaset jatkopalat? Niillä sais lisää käyttöikää (niin kauan kunnes hihat jää ihan törkeen lyhyiksi)... Meillä taas tuskin on mitään hongankolistajia tulossakaan, kun mä olen 163 ja mieskin vaan 175. Tosin johan tuo vanhin poika on 167 ja kauanko vielä kasvaa... Syö ainakin kun hevonen :heart:
 
"Tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22823959:
Mites ne sellaset jatkopalat? Niillä sais lisää käyttöikää (niin kauan kunnes hihat jää ihan törkeen lyhyiksi)... Meillä taas tuskin on mitään hongankolistajia tulossakaan, kun mä olen 163 ja mieskin vaan 175. Tosin johan tuo vanhin poika on 167 ja kauanko vielä kasvaa... Syö ainakin kun hevonen :heart:
Hihat jää lyhyeksi ensimmäisenä, muuten nuo jatkopalat kyllä olisi hyvä idea!

Pojastasihan voi hyvinkin tullat 180cm, varsinkin jos ruoka maistuu :). Eikö jotkut pojat kasva vielä armeijassa :). Oma mieheni lopetti pituuskasvun yläasteella, mikä ei haittaa, ku oli jo 190 cm 8).
 
Suzyanne
[QUOTE="Tiina";22823944]:)

Se vähän harmittaa 1v:n pituudessa, ku ei meinaa enää löytyä pikkumiehen bodyjä. Meinaa olla örkkikuvioita yms. On vielä mun vauva kuitenkin :heart:.[/QUOTE]

Tuolla on kivoja bodyja, kokoon 98 saakka. Melko tyyriitä, mutta ihania. :heart:

Bodyt

Joku täällä linkitti tuon nettikaupan muutama päivä sitten, en voi enää mennä sinne, kun ekalla kerralla kun menin, paloi reilu 100 e. :D:whistle:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä