Minkä kokoisia ekaluokkalaisia??

Jonsered
Mitä ihmeen väliä sillä on, minkä kokoinen ekaluokkalainen on? Vai onko tietämättäni tullut uusi Eu-direktiivi, joka vaatii kaikki lapset poikkeamaan kansallisesta keskiarvosta maksimissaan 1,3% :LOL: Jokainen lapsi on juuri oikean kokoinen, elleivät sitten vanhemmat ääneen vertaile lapsen kuullen muihin. Sitten ei tarvise edes murrosikään odottaa, että lapsella on vääristynyt käsitys omasta kehostaan ja laadustaan IHMISENÄ.
 
Jonsered, täähän on ihan hauska kysely, eihän kukaan ole ilkeyksissään eikä minkään direktiivin takaa asiaa kysellyt. Tuleepahan esille, miten iso variaatio on ekaluokkalaisten pituuksissa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 11:08 Meilläkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 09:37 hansu-77 kirjoitti:
Meidän eskarilainen on tällä hetkellä 135 cm ja 32 kg. Ja kesän aikana ehtii vielä kasvaakin.
Ja meillä eskaripoika 132 cm ja 29,5 kg. Kiva lukea, että muitakin "isoja" löytyy...
Joo, tosiaan kiva nähdä, että on muitakin isoja eli meidän eskarilainen poika 135 cm ja 31 kg. Minkäskokoisia jalkoja teidän "isoilla miehillä" on? Pojallamme on 36-numeroiset. Papalla on kengän koko 47, joten onhan siihen vielä matkaa... :whistle:
 
rööli8
No, hups minkä kokoisia ekaluokkalsia. Noistahan saisi hyvä korisjoukkueen!!!
Ei vaiskaan. Mun poika oli ekaluokan syksynä 128,5cm sekä 25kg. Mä itse olen vain 159cm. Poikani pelaa korista 2xviikossa, sählyä ja nyt on uimakoulu menossa. Elikä toivottavasti pituudesta on joskus hyötyä kntillä. Iskamme on vain 183cm.
 

Yhteistyössä