Minkä kokoinen maha rv 14

Olen vk 14+1 ja tuntuu, että maha on tosi pieni. Mites teillä? Entä tuntuuko kohtu kun makaatte selällään? Millä korkeudella se suunnilleen tässä vaiheessa on? Oon varmaan ihan hölmö kun tälläisiä mietin, mutta kun ei pääse vielä kolmeen viikkoon neuvolaan ja edellisestä vauvanäkymystä ultrassa jo 3vk niin rupeaa päässä viiraamaan...:) Viimeksi neuvola siis ollut joulukuussa ennen joulua....onko teistä kukaan käynyt neuvolassa kuuntelemassa dopplerilla vaikka ei ole ollut aikaa?

t.neuroottinen

• Tykkää
Reactions: Taniira
Mulla ei ainakaan masu noilla viikoilla näkynyt selvästi, mutta kyllä kohtu tuntui selällään makuulla ollessa, mutta oli edelleen kyllä aika alhaalla. En ihan tarkalleen kohtaa muista :) Mutta minulla ainakin alko masu kunnolla näkyy joskus viikoilla 16+.
Soita ihmeessä neuvolaan ja kysy, että saisitko mennä.. kyllä sinne yleensä pääsee niin ei sun tarvis stressailla ! :)
Ja onnea tulevasta nyytistä !

• Tykkää
Reactions: ssc70
Moikka,
itte ootan toista lasta ja maha ainakin tuntuu jo hurjan isolta
Aijaa.com - 14+1 - 9464941.jpg
siinä on kuva tältä päivältä 14+1.
Itellä kohtu on vähän "normaalia" ylempänä, ja korkein kohta tuntuu vähän navan alapuolella.
Ensimmäisessä raskaudessa noilla viikoilla kohtu tuntui vain hieman häpyluun yläpuolella pullotuksena.
Mutta siis näillä viikoilla kohdun pitäisi tuntua jo vatsan päältä itse tunnustellen.

Ja suosittelen ihan oman mielenrauhasi vuoksi, että varaat ajan neuvolaan ja käyt kuuntelemassa sydänäänet! :) Stressikään kun ei ole hyväksi!
Onnea odotukseen! :)

Yhteistyössä