Minkä kirjan luit viimeksi ja milloin?

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
tuhat loistavaa aurinkoa ..olisko ollu.kerto arabinaisista..aika raaka..mutta suosittelen
Olen tainnut lukea tuon, hyvä kirja.
Yhteen väliin nuorempana luin paljonkin tuon tyylisiä kirjoja.
Kertomuksia naisten huonsota onnesta arabimaissa lapsen kanssa..

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
tuhat loistavaa aurinkoa ..olisko ollu.kerto arabinaisista..aika raaka..mutta suosittelen
Olen tainnut lukea tuon, hyvä kirja.
Yhteen väliin nuorempana luin paljonkin tuon tyylisiä kirjoja.
Kertomuksia naisten huonsota onnesta arabimaissa lapsen kanssa..
joo..no mä en ollut ton tapasta koskaan lukenut vaikka tykkään tostapahtumajutuista. paras ystävä suostitteli ja kyllä vaan luin sen kahdessa illassa..että hyvä oli..

Viimeksi luin Jaakko Hämeen-Anttilan Islamin käsikirjan.. nyt on menossa Geraldine Brooks:n Islamin naisten salattu elämä.. halusin saada tietää minkälainen uskonto Islam on, koska siitä puhutaan niin paljon..

Keittiönoita
Mulla on aina kaksi kirjaa yhtä aikaa menossa. Toinen on jokin romaani, toinen taas asipitoinen tai muuten vaan raskaampilukuinen. Viimeisin romaani oli Juan Domez Juradon Kuolinkellot, jonka sain loppuun torstaina. Asiapitoinen kirja oli Visual C# ,NET, jonka sain loppuun pari viikkoa sitten. Nyt on romaanina menossa Dan Brownin Murtamaton linnake, jonka saan loppuun luultavasti ensi yönä tai viimeistään seuraavana. Asiapitoisena on menossa Irma Korteen Samaanin sampo.

metsänpeitto
Katri Tapola, Kalpeat tytöt.

Se oli niin kaunista kieltä, että mun piti tänään mennä kirjastoon hakemaan lisää hänen kirjojaan :D En ollut aiemmin lukenut. Univajeisena tosin etsin hyllystä ensin Mervi Tapolaa, kunnes tajusin että kukas se Mervi oikein olikaan :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Katri Tapola, Kalpeat tytöt.

Se oli niin kaunista kieltä, että mun piti tänään mennä kirjastoon hakemaan lisää hänen kirjojaan :D En ollut aiemmin lukenut. Univajeisena tosin etsin hyllystä ensin Mervi Tapolaa, kunnes tajusin että kukas se Mervi oikein olikaan :ashamed: :ashamed:
:LOL: mitähän ois kirjastotädit sanoneet, jos oisit heiltä kysässy :D

Yhteistyössä