Siinähän se kysymys olikin... Kartoitetaan vähän palstan lukutottumuksia.
Harmaa makkarasiili 21.07.2008 #3 Mankkelin jonkun, nimee en millään muista, kaikki ne jokatapauksessa olen lukenu. Nyt menossa Robert Ludlumin vihollinen.
Mankkelin jonkun, nimee en millään muista, kaikki ne jokatapauksessa olen lukenu. Nyt menossa Robert Ludlumin vihollinen.
Gloria Mundi 21.07.2008 #4 Viime viikolla sain loppuun Jodi Picoult'n 'Keeping Faith', ja nyt menossa saman kirjailijan 'My Sister's Keeper'. Olen aivan onnessani kun loysin kyseisen kirjailijan - ihan jarjestelmallisesti olen lukenut hanen tuotantoaan lapi. =)
Viime viikolla sain loppuun Jodi Picoult'n 'Keeping Faith', ja nyt menossa saman kirjailijan 'My Sister's Keeper'. Olen aivan onnessani kun loysin kyseisen kirjailijan - ihan jarjestelmallisesti olen lukenut hanen tuotantoaan lapi. =)
Non compos mentis 21.07.2008 #7 Eilen luin Razacin kirjoittaman Rautalangan poliittinen historia, tänään aloitin Handbook of Studies on Men & Masculinities; Kimmel et al.
Eilen luin Razacin kirjoittaman Rautalangan poliittinen historia, tänään aloitin Handbook of Studies on Men & Masculinities; Kimmel et al.
vili43 21.07.2008 #8 Viimeisiä sivuja vetelen Phoolan Devin kirjasta- Intian bandiittikuningattaren tarina tmv...
Homo heidelbergensis 21.07.2008 #9 Kari Hotakaisen Juoksuhaudantien sain luettua loppuun perjantaina.
auryn 21.07.2008 #10 Kai se oli uus Potteri, sika kauan aikaa sitten siis saanu mitään luettua loppuun... Nyt odotan Paolinin kolmatta joka ilmestyy syksyllä...
Kai se oli uus Potteri, sika kauan aikaa sitten siis saanu mitään luettua loppuun... Nyt odotan Paolinin kolmatta joka ilmestyy syksyllä...
umbrella- 21.07.2008 #18 Diana Cooperin Hiljaiset Kivet (Olen aivan hulluna tämän kirjailijan kirjoihin, ihania)
Bree 21.07.2008 #21 Toscanan auringon alla, sitä ennen luin extra virgin ja nyt on menossa tupaantuliaiset italiassa. Miten niin matkakuumetta ilmassa
Toscanan auringon alla, sitä ennen luin extra virgin ja nyt on menossa tupaantuliaiset italiassa. Miten niin matkakuumetta ilmassa
TheUnforgiven 21.07.2008 #22 tuhat loistavaa aurinkoa ..olisko ollu.kerto arabinaisista..aika raaka..mutta suosittelen
Panthera leo 21.07.2008 #23 Torey Haydenin Tiikerin lapsi, yhtä koulutehtävää ajatellen lukasin sen. Seuraavaks aattelin lukasta Polttouhrit
Torey Haydenin Tiikerin lapsi, yhtä koulutehtävää ajatellen lukasin sen. Seuraavaks aattelin lukasta Polttouhrit
Vepasto 21.07.2008 #24 Tällä hetkellä Rani Manickan Jasmiinin tuoksu. Sitä ennen Laila Hietamiehen Hylätyt talot, autiot pihat.
Tällä hetkellä Rani Manickan Jasmiinin tuoksu. Sitä ennen Laila Hietamiehen Hylätyt talot, autiot pihat.
Blue Rush 22.07.2008 #25 SURUNAUHALLA SIDOTUT - läheisen itsemurha ja vertaistuki Tuon luin, koska anoppi kirjoittanut yhden osan kirjasta.
SURUNAUHALLA SIDOTUT - läheisen itsemurha ja vertaistuki Tuon luin, koska anoppi kirjoittanut yhden osan kirjasta.