minkä kauneusleikkauksen voisitte tehdä?

Nenä pienemmäksi... Siitä oon kauan haaveillut ja nuorena päätin, että jos joskus on rahaa niin sen teen. No, nyt sitä rahaakin kyllä olis mutta ei vaan tunnu ihan niin tärkeältä enää. Vaikka eihän sitä tiedä jos tuo komenkympin kriisi lyö kunnolla päälle ;)

vieras
Noi riippuvat luomet pois, vois käyttää joskus luomiväriäkin. Eli mulla on tosi raskaat silmäluomet. Ja jos joku keksis jotain silmien alla oleville syville juonteille. Ja poskipäät korkeemmiksi.

vieras
Tissit ja vatsan korjauttaisin jos se kävisi taikasauvan heilautuksella. Leikkaukseen en halua mennä. Jossain lehdessä oli juuri ihmisten kokemuksia ja kaikki ei suinkaan olleet positiivisia.

WTF
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
varmaan masunahkan kiristys ja tissit kuntoon :LOL: :D
näin juuri.
ja rasvaimu siihen päälle, tosin ei vielä. vasta raskauden jälkeen :D
Mä taidan kuulua myös tähän sakkiin... paitsi noi tisut kyl saa tällasina kelvata... mut toi maha :x ja reidet :headwall: niistä on päästävä eroon...

vieras
silmien laserleikkaus. Rasvaimu ja vatsanahan kiristys on aikanaan tehty. En suosittele. Vatsa on kuopalla niistä kohdista ja myhkyräinen. Painonvartijoissa -15kg antoi kauniimman ja pysyvämmän tuloksen. Sitä suosittelen ja kuntosalia. En vastusta kauneuskirurgiaa, mutta näiden osalta minun kokemus oli tämä. Rintoja voisin kohotuttaa ehkä.

Jos nuo silmäluomet alkavat iän myötä kovasti roikkumaan, niin ne voisin "kiristyttää" ja rintojen pienennyksen voisin myös tehdä jos alkaa tuntumaan, että niska/hartiat ei kestä rintojen painoa...

ei jaksa nyt kirjautua
Riippuvien yläluomien korjaus. Tissit on liian pienet mutta silikonejakaan en oo valmis hankkimaan. Silmien laser-leikkauksen isä on ollu valmis maksamaan jo monta uotta mut sinne en oo uskaltanu mennä kun ei nuo lasit juuri elämää haittaa. Niihin on kerinny jo tottua kun ovat olleet mulla jo n. 20 vuotta...

minttu
silmien laserleikkaus on jo tehty :) onneksi uskaltauduin siihen, ihanaa olla ilman silmälaseja!
jos yläluomet alkaa vanhana roikkua samalla tavalla kuin isälläni, niin leikkautan ne.

Yhteistyössä