silmiin laser-leikkaus,ei tarttis enää piilareita käyttää ja toinen..ehkä noita rintoja vois nippasta himpun ylemmäs,imetys ja laihdutus on tehnyt tehtävänsä,vaikka ei mulla nyt vielä tissit polviin asti roikukkaan
näin juuri.Alkuperäinen kirjoittaja anski77:varmaan masunahkan kiristys ja tissit kuntoon
Mä taidan kuulua myös tähän sakkiin... paitsi noi tisut kyl saa tällasina kelvata... mut toi maha :x ja reidet :headwall: niistä on päästävä eroon...Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:näin juuri.Alkuperäinen kirjoittaja anski77:varmaan masunahkan kiristys ja tissit kuntoon
ja rasvaimu siihen päälle, tosin ei vielä. vasta raskauden jälkeen
Sama!!Alkuperäinen kirjoittaja anski77:varmaan masunahkan kiristys ja tissit kuntoon
sama. ja sitte toi mahaosasto kans kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Tissien pienennys (mutta toi mies ei siihen taida suostua)
Hampaiden valkaisun mäkin meinaan tehdä. Mikset sä toteuta sitä, se kun ei ol edes kallista ja sit vaan hymyilemäänAlkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mä vähän täyttäisin noita rassukkatissejä. ja valkasisin hampaat.