Minkä ikäsiä ootte olleet sterilisaatioon mennessänne?

DG
Ite oon 28v ja ollaan vakavasti miehen kanssa harkittu että mulle tehään sterilisaatio nyt kunnes tää vitonen syntyy.Lapsia meillä on tällä hetkellä tosiaan neljä ja vitonen tuloillaan,vanhin lapsista on nyt 6v3kk (tarkasti ;) ).Ja nyt kyllä tuntuu todellakin että enää en kyllä jaksais,tuntuu että kroppa ei varmaan enää kestä yhtään enempää odotusta tai synnytystä.Tää on nyt kuudes raskaus sillä eka meni kesken vuonna -97.
Toisaalta ollaan myös harkittu että miehelle tehtäisiin se operaatio,onkohan kenelläkään kokemuksia kummastakaan toimenpiteestä??? :hug:
 
shadowbeach
Sterilisaatio on asia jota kannattaa harkita todella tarkaan, ja miettiä joka kantilta. Itse mietin asiaa eroni jälkeen. Olin silloin 26v ja jäin 3 pienen lapsen yksinhuoltajaksi. Onneksi asiaa pohdittuani jätin toimeenpiteen väliin. Löysin nykyisen ihanan mieheni ja vauvakuume iski uudelleen. Joten harkitkaapa asiaa ajan kanssa. Mikäli olette ratkaisustanne varma miehelle se on paljon helpompi tehdä, tosin se on sitten todellakin peruuttamaton.Yhdelle ystävälleni tehtiin sterilisaatio 26v (4 lasta) ja eräälle ystäväni miehelle kun se oli 27v (3 lasta). Aikaa molemmista noin 5v, eivätkä ole ainakaan vielä katuneet. :/
 

Yhteistyössä