Minkä ikänen lapsi teillä istuu vielä syöttötuolissa

Tumpula
Pimu (1v 9kk siis) istuskelee siinä silloin tällöin vielä.

Otus muuten kyselee multa että mennäänkö me kesällä Yrtin luona käymään. Ilmeisesti silläkin on mennyt usko siihen että mä saisin meidät roudattua täältä sinne lähiaikoina. :ashamed:

Tämän viikon reissu tosin peruuntui oksennustaudin (ei meillä ) takia joten vapaata olisi? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Pimu (1v 9kk siis) istuskelee siinä silloin tällöin vielä.

Otus muuten kyselee multa että mennäänkö me kesällä Yrtin luona käymään. Ilmeisesti silläkin on mennyt usko siihen että mä saisin meidät roudattua täältä sinne lähiaikoina. :ashamed:

Tämän viikon reissu tosin peruuntui oksennustaudin (ei meillä ) takia joten vapaata olisi? :whistle:
Meillä tuo mediumi alko oksentaan torstaina ja oli vielä veli vetelänä (yleiskunnoltaan) lauantainakin. Nyt sit aletaan uskoa että ei se Yrttiin iskenytkään.
Joten tervetuloa vaan :D

vieras
meillä ei edes ole syöttötuolia ollutkaan...ei vaan saatu ostettua. Ensin syötettiin sylissä ja joskus 1 v. alkoi istua itse sellaisella normaalia korkeammalla tuolilla, samantyylisellä mitä saa mm. ikeasta. Yhden kerran on tuolista pudonnut, silloinkin alastullessa kun oli niin kiire.

syöttötuoli läks pojan käytöstä poissa noin 3 vanhana..helpompi oli pojan syyä siinä kuin että se ois ollu tuolilla joslta ei yletä kunnolla pöytään...miksi pitää liian aikasin ottaa sekin pois (eri asia jos lapsi ei enää siinä istu) samoin tyttö saa istua niin kauan kuin haluaa (tai mahtuu) viimistään siinä 3v paikkeilla lähtee taas poissa.

kuusikon äiti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Meillä tuo 8v tunkee itsensä välillä syöttötuoliin. :saint:
Vau, eikö juutu kiinni? :) Meillä joku joskus 4-5-vuotiaana istui syöttötuoliin ja saimme ihan tosissaan kiskoa häntä pois. Mutta itse asiaan, meidän 2v4kk ikäinen kuopus syö vielä useimmiten syöttötuolissa, välipaloja usein penkillä istuen. Toiset ovat lopettaneet hieman aikaisemmin, noin kahden vuoden iässä kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
:LOL:

Ei taida olla kovinkaan iso kokonen jäbä :whistle:
Juu,melkoinen laiheliini. :D Hädin tuskin saa keploteltua itsensä siihen, pois ei pääsekään ominavuin. Mutta aina välillä silti tunkee itsensä siihen, kun mamman silmä välttää. :xmas: Poikaa vähän vauvattaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuusikon äiti:
Vau, eikö juutu kiinni? :) Meillä joku joskus 4-5-vuotiaana istui syöttötuoliin ja saimme ihan tosissaan kiskoa häntä pois. Mutta itse asiaan, meidän 2v4kk ikäinen kuopus syö vielä useimmiten syöttötuolissa, välipaloja usein penkillä istuen. Toiset ovat lopettaneet hieman aikaisemmin, noin kahden vuoden iässä kuitenkin.
Juuttuu hän. :D Mutta silti pitää aina testata että vieläkö mahtuu. :LOL:

Mun täytyis varmaan pian kaivaa syöttötuoli vintiltä esiin, kun juniori alkaa olla paian sen 6 kk =)
Meillä esikoinen päätti ettei istu syöttiksessä joskus 1v 10kk. Ja mediumi päätti samoin 1,6 veenä. Mikä musta on vaan ollut positiivista, sillä inhosin syöttiksen putsaamista. Ja varsinkin mediumi oli kova kiipeileen siinä :whistle:

Rukoilijasirkka
Toi tyttö on kolme. Me pidetään sitä isuinta, koska siitä se ylettää hyvin syömään, muutenhan sen ois vaikee syödä alhaaltapäin.

se on kyllä jo melkein kaksi vuotta osannut kiivetä siihen ja siitä pois.

Yhteistyössä