Meillä tuo mediumi alko oksentaan torstaina ja oli vielä veli vetelänä (yleiskunnoltaan) lauantainakin. Nyt sit aletaan uskoa että ei se Yrttiin iskenytkään.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Pimu (1v 9kk siis) istuskelee siinä silloin tällöin vielä.
Otus muuten kyselee multa että mennäänkö me kesällä Yrtin luona käymään. Ilmeisesti silläkin on mennyt usko siihen että mä saisin meidät roudattua täältä sinne lähiaikoina. :ashamed:
Tämän viikon reissu tosin peruuntui oksennustaudin (ei meillä ) takia joten vapaata olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä tuo 8v tunkee itsensä välillä syöttötuoliin. :saint:
Vau, eikö juutu kiinni? Meillä joku joskus 4-5-vuotiaana istui syöttötuoliin ja saimme ihan tosissaan kiskoa häntä pois. Mutta itse asiaan, meidän 2v4kk ikäinen kuopus syö vielä useimmiten syöttötuolissa, välipaloja usein penkillä istuen. Toiset ovat lopettaneet hieman aikaisemmin, noin kahden vuoden iässä kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä tuo 8v tunkee itsensä välillä syöttötuoliin. :saint:
Juu,melkoinen laiheliini. Hädin tuskin saa keploteltua itsensä siihen, pois ei pääsekään ominavuin. Mutta aina välillä silti tunkee itsensä siihen, kun mamman silmä välttää. :xmas: Poikaa vähän vauvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä tuo 8v tunkee itsensä välillä syöttötuoliin. :saint:
Ei taida olla kovinkaan iso kokonen jäbä
Juuttuu hän. Mutta silti pitää aina testata että vieläkö mahtuu.Alkuperäinen kirjoittaja kuusikon äiti:Vau, eikö juutu kiinni? Meillä joku joskus 4-5-vuotiaana istui syöttötuoliin ja saimme ihan tosissaan kiskoa häntä pois. Mutta itse asiaan, meidän 2v4kk ikäinen kuopus syö vielä useimmiten syöttötuolissa, välipaloja usein penkillä istuen. Toiset ovat lopettaneet hieman aikaisemmin, noin kahden vuoden iässä kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä tuo 8v tunkee itsensä välillä syöttötuoliin. :saint:
meilläkin näin, pääosin sen takia kun ei muuten malttas ruokailuhetkeä paikallaan ollaAlkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:poika 2v istuu vielä pääsääntöisesti, mutta välillä haluaa ihan normi tuoliin