Mietin vaan kannattaako tolle esikolle ostaa ens talveks enää haalaria. On siis ens talvena 5,5v. Onkohan tuon ikäsille haalarit pienten juttu et pitääkö olla jo toppahousut ja takki.
On menossa eskariin joka on päiväkodin yhteydessä. Koulussa eii järjestetä eskaria ens vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Päiväkodissa pidetään, koulussa ei. Osa esikouluista taas on koulujen ja osa päiväkotien yhteydessä...
En raaski ostaa molempia. Se on jompi kumpi.Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Riippuu varmaan lapsesta. Meidän tyttö pian 6 ja käyttää sekä että- haalaria ja takki&housuja.
Se, että lapset ei saa olla enää lapsia esikoulun alkaessa. Liian varhain pitää aikuistua ja varttua.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mikä on surullista?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Surullista. :'(
Kyllä ne lapset ovat lapsia, vaikka niillä ovat toppahousut jalassa. Kyllä sellaisillakin vaatteilla voi leikkiä... Tämän perusteella mun lapseni on lapsuus loppunut jo parivuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Se, että lapset ei saa olla enää lapsia esikoulun alkaessa. Liian varhain pitää aikuistua ja varttua.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mikä on surullista?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Surullista. :'(
Hei!Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mietin vaan kannattaako tolle esikolle ostaa ens talveks enää haalaria. On siis ens talvena 5,5v. Onkohan tuon ikäsille haalarit pienten juttu et pitääkö olla jo toppahousut ja takki.
joo. se haalarihan on lapsuuden mittari.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Se, että lapset ei saa olla enää lapsia esikoulun alkaessa. Liian varhain pitää aikuistua ja varttua.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mikä on surullista?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Surullista. :'(
Mä muistan, että mulla oli joskus ekaluokalla koulussa kauan sitten haalarit, kun oli kauhee pakkanen. Niiden pukeminen ja riisuminen välitunnille mennessä ja sieltä tultaessa oli vaan aika rasittava härdelli ja siihen meni aikaa. Päiväkotilapset ulkoilee vain kerran - kaksi päivässä, mutta koululaisilla on välitunti joka tunti.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Se, että lapset ei saa olla enää lapsia esikoulun alkaessa. Liian varhain pitää aikuistua ja varttua.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mikä on surullista?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Surullista. :'(
Erilliset housut ja takkiko ei muka vie enemmän aikaa? Minusta se on juuri päin vastoin. Pitää kaikki henskelitkin asetella erikseen. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mä muistan, että mulla oli joskus ekaluokalla koulussa kauan sitten haalarit, kun oli kauhee pakkanen. Niiden pukeminen ja riisuminen välitunnille mennessä ja sieltä tultaessa oli vaan aika rasittava härdelli ja siihen meni aikaa. Päiväkotilapset ulkoilee vain kerran - kaksi päivässä, mutta koululaisilla on välitunti joka tunti.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Se, että lapset ei saa olla enää lapsia esikoulun alkaessa. Liian varhain pitää aikuistua ja varttua.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Mikä on surullista?Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Surullista. :'(