Minkä ikäisinä otitte ensimmäisen asuntolainan ja kuinka paljon?

• Viestiketjun aloittaja d.r
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Ei sullakaan timppa hyvin mene jos otit 300000mk lainaa ja nyt on 18000000mk lainaa .
Nälkä kasvaa syödessä |O nimimerkillä Been there, done that :LOL:
Niinpä. Ensin kun ostaa talon johon mahtuu kaksi ihmistä. Nyt sitten asutaankin viisi ihmistä saman katon alla ja siihen vielä kaksi koiraa. Kaksi autoa on pihassa ja saimaan saari odottelee taas ensi kesää. Jos olisi pysähtynyt tuohon ensimmäiseen lainaan niin se olisi jo komeasti maksettu.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei sullakaan timppa hyvin mene jos otit 300000mk lainaa ja nyt on 18000000mk lainaa .
Niinpä. Ensin kun ostaa talon johon mahtuu kaksi ihmistä. Nyt sitten asutaankin viisi ihmistä saman katon alla ja siihen vielä kaksi koiraa. Kaksi autoa on pihassa ja saimaan saari odottelee taas ensi kesää. Jos olisi pysähtynyt tuohon ensimmäiseen lainaan niin se olisi jo komeasti maksettu.
Mulla on saman verran omaisuutta kuin sinulla, mut lisäksi kuusnumeroinen luku muuta varallisuutta ja lainaa 0 euroa. Olet tehnyt jotain väärin.

Mekin ollaan laina eka laina maksettu jo monta kertaa. Vissiin korkea korko oli tai sit jotain muuta. :LOL: :LOL: :LOL: Mutta tämä on nyt sit viimeinen! Eiks niin kuulu sanoa :kieh:

vieras
Meillä on nyt omistusasunto, joka on täysin maksettu eikä lainaa ole tarvinnut ottaa. Varmaan pieni laina otetaan sitten kun tästä joskus muutetaan. Ja 26-vuotias olen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on saman verran omaisuutta kuin sinulla, mut lisäksi kuusnumeroinen luku muuta varallisuutta ja lainaa 0 euroa. Olet tehnyt jotain väärin.
Näin on, olen syntynyt väärään sukuun. Mutta onneksi sinulla on käynyt tuuri!
Tuskinpa haluaisit suvun osalta vaihtaa osia kanssani.

Huom
Olin 26 v ja miehen kanssa otettiin pankista puoliksi 300 000 markkaa. Isä lainasi sitten vielä 200 000 markkaa. Vielä saadaan maksaa hyvä tovi, kun ostettiin tuon kolmion jälkeen omakotitalo...

Yhteistyössä