mie
Olin 22v kun tonttilaina nostettiin. Talon valmistuttua lainaa oli kokonaisuudessa 168 000e. ja tietysti miehen kanssa puoliksi.
Niinpä. Ensin kun ostaa talon johon mahtuu kaksi ihmistä. Nyt sitten asutaankin viisi ihmistä saman katon alla ja siihen vielä kaksi koiraa. Kaksi autoa on pihassa ja saimaan saari odottelee taas ensi kesää. Jos olisi pysähtynyt tuohon ensimmäiseen lainaan niin se olisi jo komeasti maksettu.Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Nälkä kasvaa syödessä |O nimimerkillä Been there, done thatAlkuperäinen kirjoittaja Ccc:Ei sullakaan timppa hyvin mene jos otit 300000mk lainaa ja nyt on 18000000mk lainaa .
Oletko synnynnäinen lainan hoitaja kun laina on vain kasvanut?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Oletko synnynnäinen matikkanero?Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Ei sullakaan timppa hyvin mene jos otit 300000mk lainaa ja nyt on 18000000mk lainaa .
Suurinpiirtein näin minäkin, mutta ei ollut ensimmäinen omistusasuntoni.Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Hmmm... Taisin olla 26 ja lainaa otettiin semmonen 70 000?
Mulla on saman verran omaisuutta kuin sinulla, mut lisäksi kuusnumeroinen luku muuta varallisuutta ja lainaa 0 euroa. Olet tehnyt jotain väärin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Niinpä. Ensin kun ostaa talon johon mahtuu kaksi ihmistä. Nyt sitten asutaankin viisi ihmistä saman katon alla ja siihen vielä kaksi koiraa. Kaksi autoa on pihassa ja saimaan saari odottelee taas ensi kesää. Jos olisi pysähtynyt tuohon ensimmäiseen lainaan niin se olisi jo komeasti maksettu.Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Nälkä kasvaa syödessä |O nimimerkillä Been there, done thatAlkuperäinen kirjoittaja Ccc:Ei sullakaan timppa hyvin mene jos otit 300000mk lainaa ja nyt on 18000000mk lainaa .
Mekin ollaan laina eka laina maksettu jo monta kertaa. Vissiin korkea korko oli tai sit jotain muuta. Mutta tämä on nyt sit viimeinen! Eiks niin kuulu sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Niinpä. Ensin kun ostaa talon johon mahtuu kaksi ihmistä. Nyt sitten asutaankin viisi ihmistä saman katon alla ja siihen vielä kaksi koiraa. Kaksi autoa on pihassa ja saimaan saari odottelee taas ensi kesää. Jos olisi pysähtynyt tuohon ensimmäiseen lainaan niin se olisi jo komeasti maksettu.Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Nälkä kasvaa syödessä |O nimimerkillä Been there, done thatAlkuperäinen kirjoittaja Ccc:Ei sullakaan timppa hyvin mene jos otit 300000mk lainaa ja nyt on 18000000mk lainaa .
Näin on, olen syntynyt väärään sukuun. Mutta onneksi sinulla on käynyt tuuri!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on saman verran omaisuutta kuin sinulla, mut lisäksi kuusnumeroinen luku muuta varallisuutta ja lainaa 0 euroa. Olet tehnyt jotain väärin.
Tuskinpa haluaisit suvun osalta vaihtaa osia kanssani.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Näin on, olen syntynyt väärään sukuun. Mutta onneksi sinulla on käynyt tuuri!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on saman verran omaisuutta kuin sinulla, mut lisäksi kuusnumeroinen luku muuta varallisuutta ja lainaa 0 euroa. Olet tehnyt jotain väärin.
Peesi! (tämä siis miehen kanssa yhdessä eli oma osuus 35 000e)Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Hmmm... Taisin olla 26 ja lainaa otettiin semmonen 70 000?
4.5 milliä ok-taloonAlkuperäinen kirjoittaja Fei :27 ja 4500000? okt rakentamiseen
Ups tuli yks nolla liikaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:4.5 milliä ok-taloonAlkuperäinen kirjoittaja Fei :27 ja 4500000? okt rakentamiseen
Taitaa olla aika hulppea pytinki=)
On se yhdellä vähemmälläkin nollalla aika hyvä budjetti rakentamiseen ; )Alkuperäinen kirjoittaja Fei:Ups tuli yks nolla liikaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:4.5 milliä ok-taloonAlkuperäinen kirjoittaja Fei :27 ja 4500000? okt rakentamiseen
Taitaa olla aika hulppea pytinki=)