Minkä ikäisille Cosmopolitan-lehti on suunnattu???

  • Viestiketjun aloittaja heheeee
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuntuu ihan siltä, ettei teini-ikäisten ja keski-ikäisten väliin sijoittuvalle isolle ryhmälle naisia ole ollenkaan omaa lehteä. Reginakin on ihan lasten lehdeksi muuttunut, tai sanotaanko että sellasille 16-21-vuotiaille. Pidin siitä lehdestä aiemmin.
 
vieras
No mulle tuli se muistaakseni joskus 16-19 vuotiaana. Sit tilasin joskus 21 tai 22 vuotiaana sellasen lyhyen jakson sitä ja totesin, ettei tää lehti taida olla enää mun ikäisille suunnattu...
 
Mii Myy
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Tuntuu että teini-ikäisille.Joka numerossa miten tyydytät miehen tai nappaat miehen tms.
Ite luin 16-kesäsenä enkä pystyis kyl enää tosissani lukemaan.
Miehen tyydyttäminen on teini-ikäisille suunnattu aihe?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Tuntuu että teini-ikäisille.Joka numerossa miten tyydytät miehen tai nappaat miehen tms.
Ite luin 16-kesäsenä enkä pystyis kyl enää tosissani lukemaan.
Miehen tyydyttäminen on teini-ikäisille suunnattu aihe?
No sen ikäiset niitä kaikkein innokkaimmin lukee! Samaa turhanpäiväistä lätinää. Regina itseasiassa muistuttaa nykyään entistä sinäminää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Tuntuu että teini-ikäisille.Joka numerossa miten tyydytät miehen tai nappaat miehen tms.
Ite luin 16-kesäsenä enkä pystyis kyl enää tosissani lukemaan.
Miehen tyydyttäminen on teini-ikäisille suunnattu aihe?
No sen ikäiset niitä kaikkein innokkaimmin lukee! Samaa turhanpäiväistä lätinää. Regina itseasiassa muistuttaa nykyään entistä sinäminää.
sorisorisori.. ei pitäny tähän väliin ängetä :D
 
tt
Ei niillä kai mitään suositusikää ole. Ainakin mulle soittelevat edelleen puolen vuoden välein, kun joskus 10 vuotta sitten tilasin näytenumeron ja nyt ikää on lähes 30 vuotta. EI oo ainakaan mulle mitään asiaa siinä lehdessä.
 

Yhteistyössä