8kk nukahtaa itsekseen, 3vuotias nukahtaa päikkäreille mutta illat onkin ihan toisin. Vieressä saa maata kunnes nukahtaa Ton ikäinen sais kyllä jo itekseen sammua mutta ei riitä puhtia siihen huutamiseen ja sängystä pomppimiseen.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:35 PikkUHuKKa kirjoitti:Tyttö on nyt 1v5kk ja käy nukkumaan ihan vaan kun laitan hänet sänkyyn. Noin 10kk-1v1kk oli kovaa huutoa nukuttamisen kanssa. Saattoi huutaa tunninkin, mut onneksi ollaan sen yli päästy. Mites teillä?
Olipa hauskaa luettavaa, joutus oikeen töitä tekeen että tajus mitä halusit sanoaAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:51 green lemon kirjoitti:Ekaluokkalainen ei tykk'' l'hte' yksin yl'kertaan, joten mun pit'' siirty' mukana, kun nukkuma/aika l'henee. Onneksi on nyt t'm' kannettava / kuten n'kyy jenkkin'pp'imist;ineen/ \|O joten voin jatkaa surffailua ylh''ll'kin.
Kiva, ett' otat tuolta kannalta. Joku muu voi viel' t'm'n illan aikana hermostua, mutta lupaan, ett' asia paranee, kunhan veljeni ehtii korjata vian. Kielt'm'tt' olo on kuin Ronja Ry;v'rintytt'ren p;nthiittisell', kun puhe on melkein ymm'rrett'v''.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:52 Tytsy kirjoitti:\Olipa hauskaa luettavaa, joutus oikeen töitä tekeen että tajus mitä halusit sanoaAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:51 green lemon kirjoitti:Ekaluokkalainen ei tykk'' l'hte' yksin yl'kertaan, joten mun pit'' siirty' mukana, kun nukkuma/aika l'henee. Onneksi on nyt t'm' kannettava / kuten n'kyy jenkkin'pp'imist;ineen/ \|O joten voin jatkaa surffailua ylh''ll'kin.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:56 green lemon kirjoitti:\Kiva, ett' otat tuolta kannalta. Joku muu voi viel' t'm'n illan aikana hermostua, mutta lupaan, ett' asia paranee, kunhan veljeni ehtii korjata vian. Kielt'm'tt' olo on kuin Ronja Ry;v'rintytt'ren p;nthiittisell', kun puhe on melkein ymm'rrett'v''.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:52 Tytsy kirjoitti:\Olipa hauskaa luettavaa, joutus oikeen töitä tekeen että tajus mitä halusit sanoaAlkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:51 green lemon kirjoitti:Ekaluokkalainen ei tykk'' l'hte' yksin yl'kertaan, joten mun pit'' siirty' mukana, kun nukkuma/aika l'henee. Onneksi on nyt t'm' kannettava / kuten n'kyy jenkkin'pp'imist;ineen/ \|O joten voin jatkaa surffailua ylh''ll'kin.