MINKÄ IKÄISENÄ

  • Viestiketjun aloittaja EKA LAPSI
  • Ensimmäinen viesti
monen äiti: Ihana paljon lapsia teillä! Minkä ikäinen olet tänään? Itse neljättä odotan ja monet kauhistelee, kun meistä tulee "suurperhe" Täytän ens syksynä 34 vee itse ja mies vielä syksymmällä 37 vee.
 
Friidu
Olen nyt 33 v. ja odotan ensimmäistäni. Aikaisemmin lapsen saanti ei tuntunut ajankohtaiselta eikä mieskään halunnut. Vasta hyvän ystävän saama vauva herätti omat tunteet, eivät toki nekään mitään maailmaa syleileviä äidinvaistoja olleet. Mutta nyt olen päätökseeni enemmän kuin tyytyväinen.
 
Nuori nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 22:00 Vieras kirjoitti:
Nuori nainen, tässä vastaus....Mun mieheni ei yksinkertaisesti halunnut (useista syistään johtuen) lasta aikaisemmin. Mä olin kyllä enemmän kuin valmis lapsen saamiseen vuosia aikaisemmin jo, mut minkäs sille voi! Kun mies ei suostunut aiemmin! Luojan kiitos viimeinkin myös hän oli siihen valmis, ja saimme ihanan esikoisemme. :heart:

Nyt mun on pakko uteliaana kysyä että minkä ikäinen olet itse, ja missä iässä sait lapsesi?
olen 34v. kun tulen saamaan ensimmäiseni. tämä ympäristön jauhaminen " vanhuudestani" on kamalaa!
 
Viimeinkin
40-vuotiaana odottelen esikoistani... Aikaisemminkin olisin halunnut, mutta ei yksinkertaisesti löytynyt miestä enkä halunnut yksinhuoltajaksi. Oma äitinikin sai minut aikoinaan 'vanhana' eli 36-vuotiaana, eikä kaveripiirikään ole juuri ikääni ihmetellyt, vaikka taitavat melkein kaikki lievästi nuorempia olla. Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin ja ehdin tehdä toisenkin lapsen!

 
Minkä ikäisenä ?
Yritys aloitettiin kun olin 34-vuotias, tulosta ei ole vielä tullut !
Nyt olen 35-vuotias ja tuskin enään ehdin äidiksi 35-vuotiaana. toivottavasti edes 36-vuotiaana!!!!!!! :)
Siis ekaa täällä kuumeillaan... Ja miksi näin myöhään, vastaus on varmaan jo kaikille tuttu. Ei löytynyt oikeaa miestä aikaisemmin ja yksinhuoltajaksi en ehdoin tahdoin hallunnut. :wave:
 
Vierailen täällä
Esikoinen syntyi kun olin n. kolme viikkoa vajaa 28v. Toinen kun olin 29v ja kolmas 32v. Nyt kuumeillaan neljännestä ja syntyy toivottavasti ennenkuin olen 35v.
 
multa-fiia
Esikoinen 30v, toinen 34v. Enempiä en uskalla, kaksi rajua masennusta kokeneena. Mutta jos miehet voi jossain vaiheessa tehdä sen odotus-, synnytys- ja imetyspuolen, niin mikä ettei kolmas lapsi meille =)
 

Yhteistyössä