Kyllä tuollainen tutkimustulos on olemassa, mutta eihän mikään asia ole 100% totuus kaikkien ihmisten kohdalla.Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Höpsistä.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:pitää painaa se 48kg ennen kuin kuukautiskierto käynnistyy
Mulla alkoi 11-vuotiaana, ja painoin silloin reilusti alle 40 kiloa.
Alkuperäinen kirjoittaja taimi:Kyllä tuollainen tutkimustulos on olemassa, mutta eihän mikään asia ole 100% totuus kaikkien ihmisten kohdalla.Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Höpsistä.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:pitää painaa se 48kg ennen kuin kuukautiskierto käynnistyy
Mulla alkoi 11-vuotiaana, ja painoin silloin reilusti alle 40 kiloa.
Itselläni alkoi 11-v ja olin silloin alipainon rajoilla 45 kg/162cm. Ja äidilläni alkoi 17-v.
Sama täällä, olin 12-vuotias kun kuukautiset alkoivat ja aikuisena vasta olen joskus painanut tuon 48 kg (yleensä vähemmän), raskausaikaa lukuunottamatta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:13v alko ja 48kg en ole painanut kun raskaana ollessani!Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minulla alkoi juuri täytettyäni 11v, äidilläni alkoi vasta 15 vuotiaana.
Painohan siihen vaikuttaa eli pitää painaa n. 48kg ennen kuin kuukautiskierto käynnistyy. Itse olin vähän pyöreä lapsi. Äitini oli tosi laiha nuorena, joten siinä kai syy, että niin eri aikoihin on alkanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Minulla alkoi juuri täytettyäni 11v, äidilläni alkoi vasta 15 vuotiaana.
Painohan siihen vaikuttaa eli pitää painaa n. 48kg ennen kuin kuukautiskierto käynnistyy. Itse olin vähän pyöreä lapsi. Äitini oli tosi laiha nuorena, joten siinä kai syy, että niin eri aikoihin on alkanut.
Kui niin 48kg ittelläni alko just eilen eli nyt 12-vuotiaana ja ei herranjumala painan 38 kg miten niin 48?:OMinulla alkoi juuri täytettyäni 11v, äidilläni alkoi vasta 15 vuotiaana.