.
Mun poju oli 9kg 1.v neuvolassa. Mut oli 8kg 6kk neuvolassa.. et ensin sitä painoa tulee enempi ja sitte tasottuu..
Ööh miksi pitäs?Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Ihme ja kumma, että tämäkin ketju ei ole täynnä äiti-ihmisiä haukkumassa ap:n lasta läskiksi...
Mulla ollut esikoinen 4kk iässä 9kg, kuopus 5kk.
Tiedät varmaan itsekin että poikasi ei kulje keskikäyrillä...Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun poika on nyt 3-vuotias ja painaa 9,5kg.
Wau! Siinäpä iso poika.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ohoh..Meiän poika 3kk neuvolassa tänään, 69 cm ja 9000g..
No omaa käyräänsä kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja kilpailu?:Tiedät varmaan itsekin että poikasi ei kulje keskikäyrillä...Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun poika on nyt 3-vuotias ja painaa 9,5kg.
Ei ole enää pelkkää vauvanpyöreyttä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ohoh..Meiän poika 3kk neuvolassa tänään, 69 cm ja 9000g..
Meilläkin on sitten pitänyt paikkansa.Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Perussääntö on sellanen että 3 kk ikäisenä pitäis olla suunnilleen tuplannut painonsa.
Eli tuo 9 kg tulee äkkiä jos on iso jo syntyessään.
Meillä on ainakin aika hyvin pitänyt tuo paikkansa.
Höpönhöpön. Riippuu paljon vanhemmista, minkä kokoinen lapsi on. Enkä tarkoita sitä, että toisille tuputetaan ruokaa, vaan ihan kokoa..Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Ei ole enää pelkkää vauvanpyöreyttä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ohoh..Meiän poika 3kk neuvolassa tänään, 69 cm ja 9000g..