Minkä ikäisenä teiän seurustelevat teinit on saaneet yökyläillä

• Viestiketjun aloittaja Hihhii
  • Ensimmäinen viesti
Mä en usko, että yökyläilyn kieltäminen estää seksin harrastamista, jos tässä nyt siitä oli kyse, eli en oo rajoittanu kun kerran yökyläilyjä; tyttö ei ollu viellä täyttäny 15 ja oli vaihtanu lennossa poikakaveria. Ei päässy heti uuden luo yökylään - syynä oli se, että mä halusin tytön miettivän koko kuviota hetken. Yhden viikon mietintä johti siihen, että nyt ne asuu molemmat meillä:D!

cdx
17-vuotiaana mun tyttö kysyi eka kerran, että saako mennä yöksi poikakaverin luokse. Hän oli seurustellut silloin yli vuoden tuon pojan kanssa. Niin ja tietysti sai mennä.

hmph
Ei yökyläilyn kieltäminen estä seksin harrastamista. Siitä tulee yhä herkullisempaa ja kutkuttavampaa ja ne saattavat kiihkoissaan tehdä virheitä ja unohtaa ehkäisyn.

"Juu"
Eikä yökylä aina automaattisesti tarkoita seksiä, kuten tuli oman esikoisen kohdalla huomattua, kun ekan kerran otti puheeks et tyttökaveri olis tulossa yökylään (olivat 15v) ja mä kyselin, kuinkas hänen vanhemmat suhtautuu. Katsoi mua niin hölmistyneenä, et miksei saisi? Paljon kun kavereita yökyläilee muutenkin, niin siinä keskustellessa selvis, että suhde oli vielä niin viaton (kts seksuaalisuuden portaat), ettei käyny pojalla mielessäkään muuta kuin hempeily elokuvan äärellä jne eli sitten kun tajusi, mitä aikuisten päässä liikkuu, oli äärimmäisen kiusaantunut eli selvästi ei heidän suhde siinä vaiheessa vielä ollut.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
Jep, aikuisilla on likainen mielikuvitus -ja mä kyllä pidän uskontoa ja syntikäsitettä syyllisenä siihen, että me aikuiset ollaan niin pervoja, että luullaan yhdessä nukkumisen tarkoittavan jotain muuta kun yhdessä nukkumista!

hmph
[QUOTE="Juu";30162502]Eikä yökylä aina automaattisesti tarkoita seksiä, kuten tuli oman esikoisen kohdalla huomattua, kun ekan kerran otti puheeks et tyttökaveri olis tulossa yökylään (olivat 15v) ja mä kyselin, kuinkas hänen vanhemmat suhtautuu. Katsoi mua niin hölmistyneenä, et miksei saisi? Paljon kun kavereita yökyläilee muutenkin, niin siinä keskustellessa selvis, että suhde oli vielä niin viaton (kts seksuaalisuuden portaat), ettei käyny pojalla mielessäkään muuta kuin hempeily elokuvan äärellä jne eli sitten kun tajusi, mitä aikuisten päässä liikkuu, oli äärimmäisen kiusaantunut eli selvästi ei heidän suhde siinä vaiheessa vielä ollut.[/QUOTE]

*tirsk* Niin varmaan :D

"jen"
No, mä olin harrastanut seksiä ennen kuin edes yökyläilin. Päivisin sitä tehtiin.. Kun mä joskus vuoden jälkeen kysyin äidiltä "voinko mennä yöksi". Äiti heti ajatteli seksiä ja vastaus oli "ei". No mä sanoin siihen ettei todellakaan harrasteta jne :D Ja se uskoi. Tietenkin kiehnättiin yöllä :DD

Yhteistyössä