vierass
Toiset on kauniita, toiset on rumia. Eipä siinä ikä vaikuta. Mun mielestä ne piirteet, jotka tekevät ihmisestä kauniit ovat siinä ihmisessä koko iän.. Ehkä tää nyt oli se lässyn lässyn -vastaus
Eli rypyt ja silmäpussit eivät vaikuta ulkonäköön?Jaa, mä olen edelleen kaunis ja ikää on 42v. Ei ikä siihen vaikuta.
Sanoinko jotain silmäpusseista? Mulla on muutama hassu ryppy silmien ympärysiholla. Mä näytän n.10v. nuoremmalta.Eli rypyt ja silmäpussit eivät vaikuta ulkonäköön?
Minäkin ihmettelin tätä, että missä sanotaan että 40-v on silmäpussit ja ryppyjä?Sanoinko jotain silmäpusseista? Mulla on muutama hassu ryppy silmien ympärysiholla. Mä näytän n.10v. nuoremmalta.
Sanoit ettei ikä vaikutaSanoinko jotain silmäpusseista? Mulla on muutama hassu ryppy silmien ympärysiholla. Mä näytän n.10v. nuoremmalta.
Ei ainakaan minuun vaikuta. Kauhea jankkaaminen asiasta.Sanoit ettei ikä vaikuta
Eli sata vuotiaat eläkeläismummotkin voi olla kauniita? Ehkä mulla on vaan sit suppea makuEi ainakaan minuun vaikuta. Kauhea jankkaaminen asiasta.
Jaahas, en puhunut vanhuksista.Eli sata vuotiaat eläkeläismummotkin voi olla kauniita? Ehkä mulla on vaan sit suppea maku
No parikymppisille yli 30-vuotiaat on jo vanhuksiaJaahas, en puhunut vanhuksista.
Meinaatko, että miehet alkavat jotenkin mystisesti haluta vanhuksia, kun tulevat itse vanhoiksi? Oletko aivan pelle?No parikymppisille yli 30-vuotiaat on jo vanhuksia
No parikymppisille yli 30-vuotiaat on jo vanhuksia