Minkä ikäisen vauvan jätit hoitoon

Esikoinen oli 1,5kk ja kuopus 10kk.

Esikoinen on muutenkin ollut kauhean sosiaalinen ja peloton tapaus, ei ole ikinä vierastanut tai muutakaan, joten oli helppo jättää tutun hoitajan hoiviin hetkeksi.

Kuopustakin olisin aiemmin laittanut, mutta hän taas alko itkemään kun teurastettavaa jos joutuikin jonkun muun syliin kun isän tai äidin. Kukaan muu ei saanut edes katsoa häntä hiukan pidempään, tai alkoi huuto.
Nyt se on alkanut helpottaa ja uskalsin jättää pariks tuntia mummin hoiviin.
 
"Hmmm"
Esikoinen oli vasta 10kk iässä hetken hoidossa. Keskimmäinen oli 3 päivän ikäisenä muutaman tunnin tädin kanssa, kun piipahdin eräissä juhlissa. Kuopus oli joskus 4kk iässä hierojani ajan.
 
feminismiä parhaimmillaan
Ei kai nyt isää hoitajaksi lasketa??? Vai onko teillä arvon daamit tasa-arvo-ongelmia?

Isä ei ole hoitaja vaan isä on isä. Ethän sinä äiti hyvä itseäsikään kutsu vauvan hoitajaksi vaan äidiksi. Eri asia jos lapsi viedään mummolle tms, silloin sitä voidaan kutsua hoitajaksi.
 
"Mie vaan"
Esikoinen(3kk) oli isän kanssa kotona kun itse olin päivystyksessä 4h äitini kanssa. Kunto siis niin huono etten yksin päässyt ja mukaan en halunnut ottaa ettei mikään tuolta tartu. Maito kun oli pakkasessa niin miksipä ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feminismiä parhaimmillaan;24239086:
Ei kai nyt isää hoitajaksi lasketa??? Vai onko teillä arvon daamit tasa-arvo-ongelmia?

Isä ei ole hoitaja vaan isä on isä. Ethän sinä äiti hyvä itseäsikään kutsu vauvan hoitajaksi vaan äidiksi. Eri asia jos lapsi viedään mummolle tms, silloin sitä voidaan kutsua hoitajaksi.
Kuka tässä on kirjoittanut että "jätin vauvan isälleen hoitoon"?

Minä ainakin kirjoitin jättäneeni vauvan isovanhempieni luo isän ja isoisän kanssa - eikä sanaakaan hoidossa olemisesta.
 
"Passion"
Lasketaankos sitten sisaruksia? 4kk ikäinen jäi 14v siskon katsottavaksi vajaan tunnin ajaksi, kun kävin asioilla, puhelimet käytössä tottakai ja naapurissa pika-apuja jos tarve olisi vaatinut :)
 

Yhteistyössä