Minkä "ikäisen" naisen takki?

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=315861&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=13167

olipa hassu kysymys mutta kuitenkin sen teille esitin :D
 
wild guess
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=315861&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=13167

olipa hassu kysymys mutta kuitenkin sen teille esitin :D
Villi arvaus, 30-60 v?
 
Joku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Ei kyllä alle 30 v, liian mummomainen takki
Ihquu, onko 30v mummoja ? ;)
Vakavasti puhuen, mun tutut n. 45-60 v pitää tuon tapaisia takkeja
Tarkotin että toi on vähän mummomainen takki, ettei nyt ainakaan alle 30 v sovi, enkä nyt sitä tarkottanu että 30 v on mummoja. Paremmin toi sopii yli 40 v
 
Niksu
Ei ole mummo ja mä itse en tod ole mummomainen. Ton kaa jos laittas jotkut kivat farkut ja saapikkaat ja joku hyvännäkönen huivi, niin hyvä olis. tai sitten minifarkkuhame ja paksut sukkikset ja mokkanahkaset saapikkaat. Toi takki ei vaan saa olla yhtään liian iso, vaan just tyköistuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu:
Ei ole mummo ja mä itse en tod ole mummomainen. Ton kaa jos laittas jotkut kivat farkut ja saapikkaat ja joku hyvännäkönen huivi, niin hyvä olis. tai sitten minifarkkuhame ja paksut sukkikset ja mokkanahkaset saapikkaat. Toi takki ei vaan saa olla yhtään liian iso, vaan just tyköistuva.
Näin siis meinasin juuri tehdä, ensi talvena tää äiti pukeutuu naisellisesti, jossain se naisellisuus onkin uinunut muutaman vuoden :whistle:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
onko mummo?

No millanen hitsi olis nuorekas muttei liian teini takki? Ja lämmin sellanen
Sellanen napeilla oleva villakangastakki


musta napit on mummojen juttu :D
Kyllä mua vastaan on vaan tullu viime talvena, ja jopa nytkin jo sellaseia villakangastakkeja missä on napit. Mun mielestä ne on hienommat kun tollanen perus vetoketju juttu
 
siis
ihana takki, tykkään. sopii minkä ikäiselle vaan. EI OLE MIKÄÄN MUMMOTAKKI, niinku pikkuneidit täällä väittää monet :) ne napatoppikset on nykyään hirveitä ja näkee monella vanhemmalla naisellakin, niin aaapuva :) Minullakin tuollainen ja vielä pitempi talveksi :)
 

Yhteistyössä