Minkä ikäisen annat katsoa

  • Viestiketjun aloittaja piia
  • Ensimmäinen viesti
aslö
No kyllä mä uskon, että mun ekaluokkalainen puhuu BB:stä kun mä puhun siitä aina mun kavereiden jne kanssa :D Kattonut ei kylläkään ole kertaakaan (nukkumassakin jo 2 tuntia ennenkuin alkaa), mutta eiköhän se tiedä nimiä sieltä ja kuka on äitin suosikki ja inhokki jne :D
 
vieras
Se ohjelmahan tulee kymmeneltä illalla??? Kenen ekaluokkalainen menee nukkumaan vasta kello 23??? Tai saatikka vähän isompikaan lapsi. Meillä on lapset nukkumassa viimeistään yhdeksältä ja siitä ei lipsuta viikonloppuisinkaan!
 
AulisKotityöläinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ohjelmahan tulee kymmeneltä illalla??? Kenen ekaluokkalainen menee nukkumaan vasta kello 23??? Tai saatikka vähän isompikaan lapsi. Meillä on lapset nukkumassa viimeistään yhdeksältä ja siitä ei lipsuta viikonloppuisinkaan!
Mut onhan tosifaneille 24/7....Meillä se pyöri viimeksi toissapäivänä tässä koneella kun tulin kotiin kasin maissa illalla. Mies oli siis lasten kanssa ja piti hoitaa iltapesut ja iltapalat, no hoituihan ne siinä sivussa... Enää kaksi kuukautta BB:tä jäljellä....*hakaa päätä seinäään*

 

Yhteistyössä