Minkä ikäiselle on "sopivaa" hankkia kännykkä?

"vieras"
meillä on jokainen saanu puhelimen eskarin alkaessa koska on ollut sit vuosi aikaa harjoitella sitä käyttöä ja kyllähän se eskari vuosi aika vähän sitä käytetään todellisuudessa mutta onpahan millä harjoitella silloin kun tarvetta soittaa ja perus luurit on jokaisella lapsella.

vvwww
[QUOTE="vieras";24112826]
Itse en toivoisi 7-v vielä joutuvan tähän "ainatavoitettavuuden" stressiin, jos viikonloppuisin puhelin alkaa soimaan jo ennen klo 10... naapuristossa on leikkikavereita ilman kännykkääkin.[/QUOTE]

Siinä puhelimessa on sellainen nappi mistä sen saa kiinni = ei soi ennen kymmentä

"Ofelia"
Meillä pojalle hommattiin känny silloin kun hän ilmaisi halunsa olla joskus itekseen kotona. Samalla alkoi myös itsekseen mennä kavereille kauemmas kuin naapuriin. Ihan eskarivuoden lopussa ostettiin, nyt on kuukauden käyttänyt.

Syksyllä kun koulu alkaa, pitää kännykkä olla jos sattuu kovin monta kympin aamua ja on pakko jättää yksin kotiin lähtemään. Tosin luulen että en ainakaan alkuun anna ottaa kännyä mukaan kouluun. Ip-kerhosta saa lähteä kotiin ennalta sovittuun aikaan.

kl
Meidän 1v 3kk vanha tyttö osaa soittaa isille mun puhelimesta. Huutaa luuriin ISI! ja antaa puhelimen mulle. Meistä on vaan mukavaa että tyttö voi kommunikoida halutessaan myös puhelimen avulla :D

Sen ikäiselle joka sitä oikeasti tarvitsee,meillä tyttö sai vähän ennen eskarin alkua koska silloin alkoi olla ensimmäisiä hetkiä yksin kotona.Meillä ei ole lankapuhelinta ja mielestäni se on yksinolessa ihan ehdoton vaatimus että pitää tavoittaa vanhemmat jos tulee jotain asiaa.

Yhteistyössä