Minkä ikäiselle olette antaneet syötäväksi leipää?

Minä oon antanu n. puolivuotiaalle ja innoissaan on sitä jyrsinyt, kun ikenetkin kutiavat! Mutta kannattee kattoo huolella mitä leipää antaa, meillä ainaki poika saa ruisleivästä jo isoja paloja ja vetäsee ne sitten kurkkuun... Oon monesti sitten paloitellu vaaleeta leipää ettei vaan tukehdu! Yks hyvä jyrsittävä on myöskin kurkku tai maissinaksut.. =)
 
Olen myös antanut vauvalle järsittävää 6kk eteenpäin. Leivän, maissinaksujen, porkkanan ja kurkun lisäksi olen havainnut hyväksi riisikakut ja vehnärinkilät. Eihän meidän poika vielä 10kk "oikeesti" syö leipää, mutta saapahan ainakin järsittävää kutiaville ikenille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja karina:
Olen myös antanut vauvalle järsittävää 6kk eteenpäin. Leivän, maissinaksujen, porkkanan ja kurkun lisäksi olen havainnut hyväksi riisikakut ja vehnärinkilät. Eihän meidän poika vielä 10kk "oikeesti" syö leipää, mutta saapahan ainakin järsittävää kutiaville ikenille =)
Onko porkkana siis keitettyä...? :ashamed:

 
Mie kyllä olen antanut sekä ruispaloja että vaaleeta leipää ja poika 6kk, ihan kyllä syö sitä. Suuri osa toki murustuu lattialle, mutta myös haukkaa paloja ja jällyttää niitä ikenien välissä ja nielee. Ihan tohkeissaan on.
 

Yhteistyössä