Noh, mikäs siinä on pahinta mitä voi tapahtua...? Tulehtuvat, hoidettavissa, poistettavissa...Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
No kun toi on aika touhukas tapaus, mietin, että jos se repeää... Ja poika kyseessä. Joku nappi vois mennä. En minä tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Noh, mikäs siinä on pahinta mitä voi tapahtua...? Tulehtuvat, hoidettavissa, poistettavissa...Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
Onnistuu, erittäin onnellinen tyttö ja lahjojen ostaminen helpottuu...
Niin, just jotain semmosta mä aattelin - jos tolle nyt periksi annan.Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:Ok. Pieni metallin värinen nappi saattaisi olla kyllä aika jees näköinen... Pojalla(kin)...
Niin noh,meidän 4v:kin haluaa,hän haluaa myös mönkijän,hamsterin,ratsastamaan yms yms.. Haluta saakin,mutta ei saa haluamaansa.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Onko nää vastanneiden lapset tyttöjä kaikki?
Alkuperäinen kirjoittaja Tytär:Tytär 14v ja on pyytänyt mutta ei ole saanut. Viimeksi lupasin et 16-vuotiaana saa.
Toi haluaa monen tonnin kitaran, mieluiten useita, autoja, moottoripyörän ja ja ja... Siksi mä aattelin, että vois ehkä niihin korviksiin suostua, ellei hän sit haluais sitä sähköskebaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Niin noh,meidän 4v:kin haluaa,hän haluaa myös mönkijän,hamsterin,ratsastamaan yms yms.. Haluta saakin,mutta ei saa haluamaansa.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
Enpäs kuollaksenikaan muista... Homouteenhan se liittyy... tai ainakin ennen... Meidän isukilla taitaa olla vasemmassa..Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu.