Minkä ikäiselle lapselle ootte laittaneet korviksen/korvikset?

vieras
Itse sain aikoinaan, kun olin rippikoulun käynyt.
Tyttärelle ajattelin samanlaista aikataulua. Hän on erittäin herkkäihoinen ja allerginen vähän kaikelle mahdolliselle (mukaanlukien neomysiini, jota käytetään usein ihotulehdusten hoidossa).

Pikkuisen aikataulua kuitenkin aikaistettiin ja hän sai korvakorut ollessaan 12. Ihan hyvin meni paraneminen Septidiniä suihkuttamalla.
 
?!?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
Noh, mikäs siinä on pahinta mitä voi tapahtua...? Tulehtuvat, hoidettavissa, poistettavissa...
Onnistuu, erittäin onnellinen tyttö ja lahjojen ostaminen helpottuu... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
Noh, mikäs siinä on pahinta mitä voi tapahtua...? Tulehtuvat, hoidettavissa, poistettavissa...
Onnistuu, erittäin onnellinen tyttö ja lahjojen ostaminen helpottuu... :D
No kun toi on aika touhukas tapaus, mietin, että jos se repeää... Ja poika kyseessä. Joku nappi vois mennä. En minä tiiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Ok. Pieni metallin värinen nappi saattaisi olla kyllä aika jees näköinen... Pojalla(kin)... :D
Niin, just jotain semmosta mä aattelin - jos tolle nyt periksi annan.
Hmmh... Kumpaan korvaan se "kuuluu" pojilla laittaa? Siinä on muistaakseni joku juttu. Tai mistäs minä tiiän, en oikein ole perillä noista :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mä olin ensin, että ei tuu kuuloonkaan vielä. Mut kun toi niiiiin kovin haluaa... Äh.
Niin noh,meidän 4v:kin haluaa,hän haluaa myös mönkijän,hamsterin,ratsastamaan yms yms.. :whistle: Haluta saakin,mutta ei saa haluamaansa.
Toi haluaa monen tonnin kitaran, mieluiten useita, autoja, moottoripyörän ja ja ja... Siksi mä aattelin, että vois ehkä niihin korviksiin suostua, ellei hän sit haluais sitä sähköskebaa :kieh:
 

Yhteistyössä