Minkä ikäiseksi synttäreitä kavereille?

Tuossapa otsikossa jo se tulikin jo ilmi, että minkä ikäiseksi te muut vanhemmat olette järjestäneet tai ajatelleet järjestää lapsen kavereille synttärijuhlat?

Meillä tyttö täyttää 10 vuotta syyskuussa ja olin vähän aatellut, että ne oli sitten viimeiset lastenkutsut joita järjestän. Varmaan kuitenkin sukulaisille tulee järjestettyä joku kahvitus seuraavinakin vuosina, mutta ei mitään isompaa synttärispektaakkelija.

En nyt vaan oo ihan varma mitä tässä pitäisi lapselle luvata ja sanoa. Kun serkkutyttölle just järjetettiin vielä oikein kunnon lastenjuhlat ja täytti 11 vuotta.

Niin että mites muilla?
 
Hei!
Olin itse myös ajatellut, että ensi keväänä, kun esikoiseni täyttää 10 vuotta, että ne saa olla viimeiset lastenjuhlat.
Seuraavina vuosina, voi sitten käydä vaikka parin parhaan kaverin kans elokuvis tai syömässä tai jotain, jos haluaa.
Isovanhemmille kakkukahvit varmaan niin kauan, kuin asuu kotona... (kunhan ei enää likemmäs kolmekymppisenä kotinurkissa pyöri... ;) )
 
meillä ei ole ollut ensimmäisiäkään "lasten" synttäreitä. kaikki vieraat kutsutaan saman päivän aikaan on lapsia tai ei. synttärit järjestetään vaikka klo 12-> ja vieraat tulevat kun kerkiävät kuka milloinkin. tähän mennessä tosin kavereita ei ole ollut naapurinlapsia ja serkkua lukuunottamatta mutta jotenkin on sellainen tunne että 8v synttäreille kutsutaan ainakin yksi lapsi joka ei ennen ole käynyt. Siihen en lähde että luokkakaverit kutsutaan kaikki ihan vaan sen takia ettei joku jää ilman kutsua vaan saa kutsua ne ketkä haluaa. Tähän mennessä ei ole koulusta kutsunut ketään.
 

Yhteistyössä